Ik wacht op S19 van Heartland.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik moest ook wel inkomen maar ik vind het gewoon leuk vermaak.
Citaat:Belangrijkste is dat de draf regelmatig, stabiel en symmetrisch is – en dat zie ik hier wel terug. Geen tekenen van onregelmatigheid of beschermend lopen.
Ze loopt de draf gewoon door, zonder spanning of verkorte passen. Dat betekent dat ze het werk aankan en dat je goed bezig bent met rustig opbouwen.

Nee het zal niet zo extreem zijn als bij een Quarter maar mijn Arabische kruising van 1.63 kon toch echt wel wat dingen hoor!
Ik voel me aangesproken hahaha.
Ik vind het zoooo genieten die serie!
Hopelijk zet dat zo door! 
Sychess schreef:Was weer een leuke les! Veel dingen herhaald, niet echt iets nieuws. Ik mocht op Q, het paard van Christa.
En morgenochtend vertrek ik naar Tsjechië om een week in de bergen te paardrijden
Ben je nou niet gaan rijden op dat paard waar je niet goed mee klikte? Of was dat deze?
Maar toch gedaan. Ik moet soms niet zoveel nadenken wat er allemaal fout kan gaan, want dat ging het natuurlijk niet.
vind zijn rode kleur ook echt zo ontzettend mooi.

Wanneer was dat ook al weer? Someren toch? Of Grathem?
Wat fijn dat je de oefeningen hebt kunnen doen die je in de show gaat doen, daar heb je tenminste wat aan.