[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Dat vraagt om foto's!!

Hier even in meeleesstand geweest afgelopen weken omdat ik op vakantie was.
Kan nu weer mooi aanhaken :)

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:05

Sychess schreef:
Gisteren weer les bij Ed gehad, mocht weer op Ruby :) Privéles was het niet helemaal want er was een dubbele boeking, waardoor we met 3 in de bak waren.. Na een poosje mocht ik echter in m'n eentje een bak verderop, waar allerlei leuke dingen stonden. Ed zei eigenlijk: you go have fun :D dat was heel erg leukkkkk.

EN! Ik heb vandaag laarzen gekocht en 2 fijne broeken! Ben nu officieel een western girlie :D
Helaas geen ariat laarzen (wel ariat broeken) want ik hou niet zo heel erg van de felle neon kleuren of glitter en glans laarzen.. de enige ariat laarzen die mij goed en lekker zaten waren zilverkleurig :') dat is zeg maar not my thing :P

Dus nu wat neutralere laarzen van Myra, ze hebben in november nog wel een black friday sale en rond de kerst ga ik naar Arthurs (aanrader van Cowboystore waar ik was vandaag) dusss dan komen er vast nog wel leuke ariat laarzen bij :)

Heb je foto??

Ik heb wel Ariat boots, maar ook geen fancy kleurtjes :') Ik heb de Heritage Roper boots:

Afbeelding

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:07

Maureen: Ik ga waarschijnlijk meedoen. Moet nog heel even afwachten of ik niet toevallig nog eerdaags een oproep krijg voor operatie.

Oooh wat een goed nieuws zeg !

Bellatrix : ja niet bepaald goedkoop. 50 euro per onderdeel. Stalhuur voor het hele weekend ect.

Cisjalover: Leuk! En met Engels tuig kan je prima eerst nog uit de voeten hoor.

Sychess : fijne les gehad dus. Waar ben je wezen shoppen?

Hier vandaag Yukon voor de tweede keer echt apart gezet. Hailey meegenomen op een klein stukje buiten.(Zo 20min) Die gaf echt nergens om. Onder het zadel is ze nog niet eerder langs de weg geweest maar ze gaf geen kick. Ook niet dat ze van haar veulen af was.
Yukon heeft zich ook super goed gedragen en al met al zo 45/50 minuten alleen gestaan.

Hailey is natuurlijk niet op lichamelijke conditie :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: 49 min geleden

€50 per onderdeel? :wow: Dat meen je niet? Voor die paar minuten dat je in de ring bent voor dat onderdeel? :x

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31 min geleden

Bellatrix schreef:
€50 per onderdeel? :wow: Dat meen je niet? Voor die paar minuten dat je in de ring bent voor dat onderdeel? :x

Ja daarom auw....

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

Oh wat heerlijk moet dat zijn om weer zo op te kunnen bouwen. Fijn dat zowel Hailey als Yukon het zo goed deden <3

Die prijzen := wel heel zuur dan ja

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23 min geleden

Ik was bij de coybowstore in haaksbergen!

fotootje: :D

Afbeelding
Afbeelding

square toe :)