little_birdy schreef:Wat hadden we inderdaad gisteren een heerlijke dag zeg! Alleen maar blije gezichten maar 2 afkeuringen en een hele hoop gezelligheid!
Jammer dat ik je net niet meer gespot heb bo ik was denk ik even andere dingen aan het doen haha.
Sorry! Hahahaha stond ook een beetje illegaal geparkeerd, zag niet 1-2-3 een parkeerplekje vrij 
Renee_S schreef:Hoihoi!
Ik lees hier al een tijdje stil mee, maar gezien ik dit jaar echt wil gaan starten wil ik me ook graag even voorstellen en komen meekletsen

Ik ben Renée, ik heb een 5 jarig NRPS Ruintje Vis-à-vis (v. Vis di Gallura). Met hem wil ik dit jaar gaan starten in klasse 1. Ik heb nog nooit eerder officieel gestart, heb wel wat als groom & vrijwilliger rondgewandeld.
Het plan was eigenlijk om Leenderbos te gaan starten, maar ik zag dat klasse 1 alleen op zondag tegelijk met de mendurance gereden wordt, en meneer is niet zo'n fan van menwagens dus die skip ik

Dus het vernieuwde plan is endurance tilburg 6 juni, de stippelberg in het najaar, en we starten begin maart de POR wedstrijd in Hapert (trec) Om vast wat ervaring op vreemd terrein op te doen.
Tot op heden heb je niet veel last van de menners! Ik vergeet vaak voor de helft van de tijd dat ze met dezelfde wedstrijd bezig zijn, ook de menners gaan niet super super hard, en ze rijden in dezelfde richting als jij, dus tegemoet komen zul je weinig doen denk ik? Laat je er zeker niet door afschrikken!
Maar 6 juni Tilburg super leuk! Ik wil nog een tekst maken op de FB dat er van te voren trainingen gegeven worden op de wedstrijd route. Nog even bedenken hoe ik het vorm ga geven