Zoezi schreef:Ja die jongeman was een vriendelijke verassing![]()
Niet dat het nou een lekkere man was of zo (hè waarom moet het bij mij nu altijd gelijk lekker zijn?), maar zo 4 dames en dan 1 geinteresseerde man die even komt buurten dat is altijd leuk!!!
![]()
Hij was super behulpzaam, heeft Loffy geholpen met koelen. Tof!!!
Dames, Loffy, Spatter en Elke, ik vond het erg gezellig![]()
![]()
Loffy je hebt het super gedaan met je lieve Haflingertje. Ik weet nog wat je op het terrasje zei tegen mij over sommige mensen. Trek het je niet aan![]()
Leuk als je hier een keer een trainingsrit komt doenLijkt me erg gezellig.
Ik wil er zeker bij zijn in Tienen!!!
Groetjes uit Hechtel![]()
![]()
![]()
Hey allemaal nog eens bedankt voor alles!!
Ik vond het een supertof kliekje
Bedankt voor de goede opvang, raad en hulp en ook een dikke merci aan de nog onbekende afkoeler
Christel, kan je nog eens merci zeggen tegen jouw begeleider
ik vond hem zo vriendelijk en behulpzaam, soigneert hem maar goed !! En proficiat met jullie resultaat!!Irma & Irma zonder jullie hing het hooinet nog langs de camion te bengelen!! Zou nogal een zicht geweest zijn onderwegen haha
Elke, je hebt een supercool arabiertje!! Jullie zijn een mooi plaatje.
Tienen wil ik zeker nog meedoen dus trainen trainen trainen, heb nu toch verlof
Als iemand in Tessenderlo wilt komen trainen, wil wel gidsen of andersom is ook tof, Linda proficiat met cisko en voor het trainingsaanbod! Je ziet maar wanneer het past.
Hopelijk allemaal tot heel snel!!
Groetjes
Martine
), maar zo 4 dames en dan 1 geinteresseerde man die even komt buurten dat is altijd leuk!!!

maar dan zal 'k er over gegeken hebben. Ik denk wel da'k A. heb zien staan op een schimmeltje? Kan dat?