Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ben best tevreden. Dressuur ging heel netjes en springen ging helemaal super
Op de tribune was t volgens Max Tuytelaars echt zo van: "waar komt die Suzanne Bouten dan vandaan??"
Kon t zelf niet geloven dat ik daarna gewoon 9e stond (heb dat lijstje goed bewaard
). Was trouwens echt mega om in zo'n 'echte' dressuurring (Yolien heeft mooie foto's gemaakt!!!) en springring te rijden
Hij was al 2 x stillgelegd voordat ik moest starten....
Wel een paar flinke sprongen gemaakt, maar dat heb ik liever dan n krabbeltje erbij, dat gaat op zulke hindernissen niet meer
Er zijn veel fouten gemaakt op dat eerste water, de paarden keken toch behoorlijk op die brug. Had liever gehad dat Pasjha in t springparcours meer gekeken had
daar keek ie nergens naar...
en natuurlijk ETS
En nog veel mentale steun van oa Ibonn, Lielle (vanuit t ziekenhuis
), Lex & Bitwise, Canter, Bianca enz
Bedankt allemaal!!
Hij baalt mega maar t heeft mijn weekend ook wel verpest zeg.....
Gelukkig hoorde je het pas na de cross trouwens...
Eventinggek schreef:Ja, wist ook niet echt hoe ik t had gistermiddag. Ze hadden extra zo lang gewacht met bellen zodat ik in ieder geval klaar was met rijden.... Nadat ik m'n vriend aan de telefoon heb gehad zat ik te janken op de tribune....
zij liep ook met haar pony te groomen toen suus bij de finish stond, daar zag ik haar, was gaaf geweest als ik wat sprongen en zo had kunnen zien van die pony....echt cool
. Ik weet ook niet wie zij is, ze sprak nederlands terug...... bianca1980 schreef:Wat ik overigens ook zeer bijzonder vond, is dat ik een pony heb zien lopen ergens vlak voor of na suus, weet niet of het een ruin of hengst was, donkere vosje met snittige kop. Ik vroeg haar hoe groot die was .........1.49 !!!!!!!! jemigzij liep ook met haar pony te groomen toen suus bij de finish stond, daar zag ik haar, was gaaf geweest als ik wat sprongen en zo had kunnen zien van die pony....echt cool
. Ik weet ook niet wie zij is, ze sprak nederlands terug......
heb ik toch nog hoop met rebecca bij de paarden...
alhoewel zijn hart met lef groter zal zijn dan die van rebecca.

En wat onwijs balen en schrikken van je vriend zeg. Verder heeft ie er niks ernstigs aan over gehouden?rowo schreef:Mooi verhaal EGEn wat onwijs balen en schrikken van je vriend zeg. Verder heeft ie er niks ernstigs aan over gehouden?
Ik heb echt respect voor je. T is nog maar je eerste * en dan zo rondkomen... Echt knap!
Ik ben wel benieuwd naar die pony dan zeg!!! Deed ze * of **?

Scum schreef:Ja, foto's Suus!
rowo schreef:Knap voor zo'n kleintje. K had al ff gegoogled, maar kon geen foto van hun beide vinden.
..hoef ik het niet meer te doen...jammer, had graag een website van haar gevonden.