Ginkelse heide wie is daar ook weer van de partij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elpharo

Re: Ginkelse heide wie is daar ook weer van de partij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:29

Djilan schreef:
Wat lief dat je het allemaal opgezocht hebt zeg Bloos
Met Bliksem gaat het inderdaad heel goed, zelfs boven verwachting, al train ik hem héél rustig op. Nee de Ginkelse Hei rij ik op Cortez, mijn bijrij arabiertje. Voor Bliksem is dat nog te snel.
Met hem heb ik me opgegeven voor de Zuid Veluwerit op 14 september. Dat is over ruim 10 weken en dat is haalbaar. Maar als ik hem niet klaar vind doen we het niet. Het is een doel, maar geen must Knipoog

Da's toch niet meer dan logisch dat je gaat zoeken met zo'n onderschrift hoor Knipoog Mijn hemel, wat een toestanden...ik zit er ook over te denken om 14 sept mee te doen, lijkt me een leuke rit! Hoe was het bij jou gegaan en met je mede-kennismakingsrit-rijdende-paardenmaatje? Bij mij ok, hadden wel 10 minuten wacht bij de PA (had ik die hartslagmeter er maar aan moeten hangen Knipoog), maar verder heerlijk gereden...ik vind het super dat je de rit op de 14e als doel hebt maar niet als moeten, ik denk dat je al erg tevreden bent dat je er weer op zit of niet?? Lachen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:33

Absoluut Lachen In januari had ik dit echt never nooit verwacht...

Ik ben trouwens klasse II gestart ipv I daar degene die ik zou begeleiden een kreupel paard had. Alleen had ik vooraf al last van een zere nek en als je paard dan 29,5km van de 31,5 aan je armen loopt te trekken wordt dat er niet beter van. Ben dus gestopt in de vetgate!
Super dat je lekker gereden hebt!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:35

Sash schreef:
de foto's: http://picasaweb.google.com/saskiahunde ... lseHeide08

ze zijn niet allemaal even scherp en waarschijnlijk staat niet iedereen erop. maar de meeste mensen wel. het zijn er een heleboel, dus succes met zoeken!

Echt superleuk zeg! Ik heb er al een heleboel (toch wel 6) van mij en mijn maatjes gevonden. Echt onwijs bedankt dat jullie dit gedaan hebben. Mijn grooms deden dit voor het eerst en hadden hun handen vol, dus anders had ik heel weinig gehad...echt HEEL gaaf....nogmaals bedankt!! Jullie hadden wel een leuk plekje daar trouwens of niet?

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:35

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 21:10

combo schreef:
Roanda98 schreef:
Ik heb een heerlijke rit gehad gisteren, wel een beetje spierpijn vandaag maarja paardje staat er prima bij. Ik vond de route erg mooi ( bekend terrein want mijn paard staat in Wolfheze). En tevens wil ik de organisatie en vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

He, ik zie dat jij bij schut staat! Ik heb daar ook een paar jaar gestaan.

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Dank je wel
O leuk dat jij er ook heb gestaan. Ik sta daar sinds nov 2006. Heb het daar reuze naar mijn zin.

combo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:04

Dan hebben we elkaar iid net misgelopen want ik ben daar aug 2006 weggegaan! Dan kende je ons wedstrijdsecretariaat ook dus! Clown

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 22:54

Ja inderdaad dan hebben we elkaar net misgelopen. Inderdaad de dames op de wedstrijdsecretariaat kende ik ook.