Ik kom trouwens niet mee. Ik heb nachtdienst van vrijdag op zaterdag en krijg die niet verzet. Madelene heeft nu een andere groom/chauffeur gevonden
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nickeltje schreef:Floor, in mn eentje heen en terug zie ik ook gewoon niet zitten hoor. Zit ook nog eens helemaal alleen in de auto, zonder iemand om tegenaan te kletsen.
Vandaar dat ik ook maar blijf overnachten...
of een Cd-tje lekker hard aan, bakkie koffie bij tankstation halen ( en wat chocolade
) en meestal mijn mobiele oortje in de oren en lekker bellen hoe alles is gegaan......en TADAA.....voor je het weet ben je weer thuis

SGWuppie schreef:Iemand nog een lijstje op de pc met dingen om mee te nemen bij meerdaagse wedstrijden? ben zelf wel een lijst aan het maken, maar kan niks meer verzinnen, terwijl er vast nog meer dingen zijn om mee te slepen
Nick, heb jij dat schroevendraaiding nog aan Rob meegegeven? Anders kun je hem natuurlijk ook meenemen naar VP!

) vlakbij de picknicktafel? Ik zat toen bij die hindernis, paardje klapte met zijn benen erboven op en schoof tegen die richel aan, en tsja hij stond los..... 
Simmie schreef:Die bielzen-trakhener?
Nee, die is idd niet dik.
Miriam schreef:Nou, ik ga Tezz en Frank vast heel bij maken met mijn tijden....
Mag als eerste dressuren (om 9.00u) , dat wordt lekker vroeg op![]()
Maar kan gelukkig wel tussendoor lopen.....
Voor degenen die daar vorig jaar M of Z gereden hebben: Hoe dik (of niet) is die Trakehner????