Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WendyBZ schreef:http://www.horsefotografie.nl Foto's van de twee fotografen bij de zandverstuiving.

WenK schreef:Haha vind ik niet erg hoor, ik bel dol op leuke foto's van mijn meisje!!!
WenK schreef:WendyBZ schreef:http://www.horsefotografie.nl Foto's van de twee fotografen bij de zandverstuiving.
Haha ze hebben genoeg van ons geschoten...
Valt het op dat Lisje ze eng vond:
ze kroop echt zowat IN Kit!
Jullie waren ermee gestopt op de p/a. Ik was 1 van de vrijwilligers
Leuke Tinkers en leuke foto's! Verstandige en eerlijke beslissing dat jullie gestopt zijn op de p/a.
en dat voor onze eerste wedstrijd.
Cheveyo schreef:zat jij dan in het bos, de laatste controlepost voor de p/a, hebben wij met jou gekletst?
Feminsky schreef:Cheveyo schreef:zat jij dan in het bos, de laatste controlepost voor de p/a, hebben wij met jou gekletst?
op een Y-kruising waar je 2x langskwam, zat er samen met Linda. je kwma er 1e x langs en moest je naar rechts scherpe bcht en 2e x zaten wij rechts en moesten jullie de linkerarm van het bospad hebben...ik durf niet te zeggen of dat vlak voor de pa was?..sorry..
ben van plan om met de peeltocht mee te doen in oktober, de recreatierit...ben gisteren (Nog)serieus(er) begonnen met oefenen maar ik wordt niet wijs van al die trainingsschema's...als je 5 tot 6 x per week rijdt en dan bedoel ik 1x dressuurles, 1x 45 minuten in de bak rijden en overgangen doen etc, 1 of 2x longeren, 1x buitenrit stap(ipv vrije dag) en 1 a 2 x intensievere buitenrit dan moet het toch goedkomen? elke week een beetje zwaarder (met oog op paard natuurlijk) dmv iets langer draven?af en toe sprongetje/balkjes tussendoor..wil ook niet dat ze ongetraind daar aankomt maar ook dat ze het leuk blijft vinden...
maar zal dan wat relaxter aan doen, meer fun training!maarja jij hebt dacht ik geen tinker toch? zal toch iets meer moeten doen aan de training dan een bloedpaardje of een paard met een betere startconditie..ok niet 2 dagen achter elkaar te zwaar trainen..