Jeddah schreef:Ja, das prettig inderdaad als je het eenmaal weet. Kan er geen specioaal kleurtje strik in de staart?
Rood voor slaan
Groen voor 'groen' paard
Wit voor hengst
Geel voor wel samen rijden
Blauw voor niet samen rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeddah schreef:Ja, das prettig inderdaad als je het eenmaal weet. Kan er geen specioaal kleurtje strik in de staart?
Lenneke_ schreef:Geel voor wel samen rijden
Blauw voor niet samen rijden
Jeddah schreef:Hihi! Goed plan! Blauw is toch onze kleur!

Zal ik dan maar gewoon leren zeggen, "liever niet"?? TigerBD schreef:Ohja zo was het![]()
Maarre die kalender moet nu echt eens op de site komen, wordt helemaal hyper elke dag kijk ik weer
Jet schreef:Ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar inmiddels staat de kalender van 2008 op de juiste plek op de Deronline site, dus kan je ook via de site inschrijven! Ik heb net voor Vaassen klasse 2 ingeschreven, heerlijk weer!
Lenneke_ schreef:Wit voor hengst

Wordt vast weer een gezellig jaar!
: ik probeer mij te registreren op de DER-site, maar ik krijg steeds te zien dat mijn postcode niet overeenkomt met mijn lidnummer (ik heb het meermalen gecontroleerd.. en het is echt allemaal goed...
). Als ik een mailtje stuur naar de webmaster, dan krijg ik een delivery-failure-mailtje terug
(dus ik kan de webmaster dus niet contacteren.. ) Kan iemand mij misschien helpen:(:) ?
bega ik even een blunder..
)