Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), die heeft 'm er alsnog goed doorheen gestuurd.
!
.
.
! SGWOllie schreef:Blij wat van je te horen caatje! En super dat je paard niets heeft. Alleen je verhaal over Jan snap ik niet helemaal, maar misschien ligt dat aan mij....
Neem lekker de tijd voor je herstel en bedenkt daarna gewoon pas of je nog gaat crossen en hoe. Op dit moment kun je daar toch geen heldere beslissing over nemen...
Caatje1986 schreef:Hee Wollie hij starte na mij en zijn aanhangers wilden mij wegslepen zodat hij door kon gaan, daar heeft de organisatie toen een stokje voor gestoken. Kan hij niks aan doen, die fans van hem zeiden het. Ik kon namelijk niet opstaan!
SGWOllie schreef:Caatje1986 schreef:Hee Wollie hij starte na mij en zijn aanhangers wilden mij wegslepen zodat hij door kon gaan, daar heeft de organisatie toen een stokje voor gestoken. Kan hij niks aan doen, die fans van hem zeiden het. Ik kon namelijk niet opstaan!
Hm vreemde actie! De cross was toch gewoon stilgelegd.
Niet druk over maken verder, ben blij dat het naar omstandigheden redelijk met je gaat. Wat zal jij een pijn gehad hebben....
en ben daar blij om.
De cross was wel stilgelegd gelijk na je val. Heb het iig wel omgeroepen, de nummers die na jou waren zijn wel door gegaan tot hindernis 8 en daar opgevangen. Wat daar verder gebeurt is weet ik ook niet. Als het goed is heb je een bloemetje gehad van de Bergruiters
tinkiebel schreef:Ik zal het doorgeven aan de organisatieDe cross was wel stilgelegd gelijk na je val. Heb het iig wel omgeroepen, de nummers die na jou waren zijn wel door gegaan tot hindernis 8 en daar opgevangen. Wat daar verder gebeurt is weet ik ook niet. Als het goed is heb je een bloemetje gehad van de Bergruiters
![]()
Heel veel sterkte toegewenst
.
en 3x 7...
)
1e prijs