Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:en zeg nou eens eerlijk, hoe groot is nou werkelijk de kans dat dat allemaal gebeurd. ik heb het a: nog nooit zien gebeuren en b: nog nooit mee gemaakt.
volgens mij kan je alleen maar van je paard vallen door akties van het paard zelf.

Die caprel hebben ze daar al gehad.

Maar dat weerhoud me niet om te starten. Puur omdat ik wedstrijden zo leuk vind.Needje schreef:Ik snap niet dat je door een cap je lol in wedstrijden kwijt kan raken.
YouthReiner schreef:Ik vind dat een cap ook niet bij western hoort.. Maar dat is niet de reden waarom ik zonder cap rijd!
Iedereen mag toch zelf weten of hij met of zonder cap rijd?!
Als iemand zich met een cap toch veiliger voelt, waarom niet?
Maar ik heb dat niet, daarom rijd ik zonder.
Romkabouter schreef:Needje schreef:Ik snap niet dat je door een cap je lol in wedstrijden kwijt kan raken.
Nee, dat snap ik ook absoluut niet
MSQuincyTE schreef:YouthReiner schreef:Ik vind dat een cap ook niet bij western hoort.. Maar dat is niet de reden waarom ik zonder cap rijd!
Iedereen mag toch zelf weten of hij met of zonder cap rijd?!
Als iemand zich met een cap toch veiliger voelt, waarom niet?
Maar ik heb dat niet, daarom rijd ik zonder.
Van mij mag iedereen dat zelf weten, alleen denkt de KNHS (als het zo goed geschreven is) daar blijkbaar anders over helaas

, maar ik voelde gewoon nog niet veilig genoeg met zijn "grapjes" ondanks dat hij het hartstikke goed deed: was mijn eigen onzekerheid, maar ik was blij dat dat mocht!)! Maar verplichten? Nee
! Daarbij: als je op L3 niveau rijdt wordt er toch van je verwacht dat je je paardje aardig onder controle hebt?? 
Worden wedstrijden in gehouden enz.