Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wordt wat...
.
ik neem trouwens een aardige voorraad red bull mee denk ik zo
(en snaaiwerk natuurlijk
ghegheh )! Bovendien heb ik ADHD, dus heb ik die oppeppers nooit zo verschrikkelijk nodig, alleen om een beetje wakker te worden misschien
.
, ben er zondag indd ook, dan ga ik Uk even aanmoedigen in de cross, moet eerst even m'n ouders ophalen van het vliegveld en die zetten mij vervolgens weer af bij de cross, dus ben er hopelijk tegen een uurtje of 12.00-12.30. Heb er wel weer echt zin in, Vlietland is toch ook alweer helemaal 2 weken terug, krijg al bijna ontwenningsverschijnselen
!
!!
! Haha!
), bij de oefencross dus. Ben er zondag ook, maar dan vanaf een uurtje of 12 en dan ben ik mee te groomen (en aanmoedigen uiteraard
)
..
!
:(:(:( AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Verdomme, ik baal!!!! M'n nieuwe telefoon zou vandaag bezorgd worden, maar ze zijn op een tijdstip gekomen dat ik er niet was en ze hebben het niet bij m'n buren gebracht, nou komen ze morgen weer, maarja, dan ben ik er natuurlijk ook weer niet!!!!!!!!!!!! Dus nou kan ik geen mooie foto's maken morgen, en dat zal zondag ook wel weer niks worden.
:(:(:(

.
. Vind Kev leuk
.
.
. Leuk
. Vond dat keukenhofblok zo op zichzelf wat massief totdat ik door had dat dit dus gewoon het lagere stuk was bij de bloemenkraam bij Vlietlanden (die ik dus gewoon over het hoogste punt was gesprongen
). Apple schreef:De eerste hindernis vond ik voor een eerste hindernis wat aan de maat.
Citaat:De haaientanden (nr 4) wordt wat boeiend aanrijden en vooral na de sprong wat sturen.
Citaat:Voor de Vlietlandgangers staan er veel oude bekenden![]()
. Leuk
. Vond dat keukenhofblok zo op zichzelf wat massief totdat ik door had dat dit dus gewoon het lagere stuk was bij de bloemenkraam bij Vlietlanden (die ik dus gewoon over het hoogste punt was gesprongen
).
Ben benieuwd hoe het sturen morgen gaat
Luuxje schreef:Ik vind ze helemaal leuk!
Heb er weer zin in!
Nr 4 is inderdaad goed sturen anders neem je de afrastering mee....En het is maar goed dat 1 aan de maat is dan kan de rest alleen maar meevallen