Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:Ja dat zegt wat
Die sterren krijg je op dingen als kleedruimte aanwezig, doucheruimte, slaapruimte voor bv een stagiair, stapmolen etc etc.
Kunnen ze alsnog absoluut slachtvee in de les laten lopen en de eerste de beste malloot midden in de bak zetten en instructeur noemen. Zolang er maar een gediplomeerd iemand is onder wiens 'supervisie' de les valt...
Ik veeg mijn bips af aan FNRS-sterren
Adrienne schreef:Jeetje wat een enorm depri en negatieve mening heb jij over dingen zeg!

Adrienne schreef:Laat ik er dan voor alle duidelijkheid nog bij zetten dat die 3 maanden van Jolande op een FNRS 4 sterren manege waren.

Vippie schreef:Helemaal mee eens btw (zit als jurylid ook meer les te egven in mn hokje dan te jureren, die kids kunnen er ook niks ana doen dat ze zo beroerd les krijgen. En mijn schrijvers maar schrijven)
Romkabouter schreef:Dat zegt net zo veel als 3 maanden westernles op een betere westernstal
) heb je in 3 maanden tijd dan 144 minuten aandacht van de instructeur gehad. Tenminste, in een perfect world waarin men op tijd begint, op tijd eindigt, 100% van de tijd met de leerlingen bezig is etc.
Sonja schreef:144 minuten aandacht van de instructeur gehad.

spatter schreef:sonja deze een beetje goed

Romkabouter schreef:Adrienne schreef:Laat ik er dan voor alle duidelijkheid nog bij zetten dat die 3 maanden van Jolande op een FNRS 4 sterren manege waren.
Dat zegt net zo veel als 3 maanden westernles op een betere westernstal
Als in: Je leert er best wel wat en misschien zelfs wel heel veel (als je elke dag les hebt), maar of je ook een rijtechnisch onderbouwde mening, gestoeld op theorie en praktijk, kunt vormen over een onderwerp betwijfel ik.
De wereld van paardrijden is zoveel groter dan engels vs western

Romkabouter schreef:Dessalniettemin ben ik blij dat je nu met veel plezier met je paarden om kan gaan. En dat is toch eigenlijk waar alles omdraait

Romkabouter schreef:Vippie schreef:Helemaal mee eens btw (zit als jurylid ook meer les te egven in mn hokje dan te jureren, die kids kunnen er ook niks ana doen dat ze zo beroerd les krijgen. En mijn schrijvers maar schrijven)
Ehmm, dan zou ik maar eens amateur gaan starten
en als we dit jaar net zo lekker gaan als 2006 kan dat nooit te lang duren.
Romkabouter schreef:Persoonlijk vind ik dat wel heel jammer als je jurylid bent. Daar mag je toch wel wat meer van verwachten dan beginner.
Maar zo denk ik er dan weer over
.