In the Dutch mountains...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Re: In the Dutch mountains...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 06:55

Wij hebben ook een supergaaf weekend gehad als vrijwilligers, ben helemaal verrot maar oh zo voldaan. Compliment aan alle ruiters die gister gestart zijn en aan de organisatie voor de voortreffelijke verzorging OK dan! Afgod
Volgend jaar zijn we er op zeker weer bij en we gaan zeker een keer op vakantie met poownie daar. Even de bergen van dichtbij bekijken.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 07:51

Ik heb het als vrijwilliger ook erg naar mijn zin gehad.

Ik vond het erg goed geregeld en je kwam werkelijk niks tekort als vrijwilliger.
Daar kunnen veel organisaties (buiten de paardensport) nog heel wat van leren.

Mijn complimenten aan de organisatie OK dan!

Ik vroeg me alleen af waar Marco nou eigenlijk was. Wij zouden met drie man bij de oversteek Terlinden staan, maar hebben de hele dag geen Marco gezien. Nou lukt het wel met 2 man, maar we vroegen het ons toch even af.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:15

Ik heb ook een super weekend gehad, ben net thuis paard staat weer heerlijk op zijn eigen weiland.
Was een heel aparte rit, maar ontzettend leuk!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:57

Mackie schreef:
Carola, gefeliciteerd met Kanway! Echt supergoed. Nou, jullie hebben in ieder geval een leuk weekend gehad met een top einde. Nou willen we wel foto's zien natuurlijk

Dank je wel Judith, ik vond het echt jammer dat je niet mee was. Volgend jaar maar met een heel stel een mini-vakantie ervan maken? Tong uitsteken

Ik wil ook graag alle vrijwilligers en uiteraard de organisatie bedanken. Echt alles was zo perfect geregeld! Informatie was prima en iedereen was aardig en vrolijk. Echt een superrit!

En de dravers op 1 en 2 is natuurlijk fantastisch! Echt een promotie voor het leuke ras én een echt bewijs dat lang niet alle dravers 'kapot' zijn. Want een 20+ draver en een draver die heel wat jaren heeft gekoerst op 1 en 2, hoe veel meer bewijs wil je hebben?

Kanway stond er goed bij vandaag. Hij was vrolijk zat!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 18:13

Fijn om te horen dat hij er goed bijstond...
Ik vond de organisatie ook super geregeld. Alleen had ik geen routebeschrijving gekregen en heb me dus suf lopen zoeken... Gelukkig hoefde ik pas om 10u bij de finish te staan, maar anders was ik er al eerder geweest Schijnheilig

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 18:49

Bedankt allemaal voor de complimenten, dat is als organisatie heel goed om te horen, zeker voor de eerste keer! OK dan!
Ik vond het een superdag, natuurlijk waren er wat kleine organisatorische dingetjes die niet helemaal vlekkeloos liepen, en hadden een paar ruiters behoorlijke pech (ontsnapte paarden enz.). Maar verder niks te klagen, dus volgend jaar is iedereen weer van harte welkom hoor! Ja

Silence schreef:
Ik vroeg me alleen af waar Marco nou eigenlijk was. Wij zouden met drie man bij de oversteek Terlinden staan, maar hebben de hele dag geen Marco gezien. Nou lukt het wel met 2 man, maar we vroegen het ons toch even af.

Oeps daar zeg je zoiets, dat ben ik jullie helemaal vergeten door te geven... Bloos Door een misverstandje dacht ik dat Marco zou komen helpen en hadden we hem bij jullie ingedeeld op de oversteek, maar hij bleek niet te komen helpen maar te komen groomen! Haha!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 19:52

carola schreef:
Dank je wel Judith, ik vond het echt jammer dat je niet mee was.

Ik ook, heel erg jammer.... had me eerst erg op verheugd, toen de laatste week maar van me afgezet en de laatste dag weer erg op verheugd... maar ja, jij kon er niks aan doen dat ik nu niet meekon, hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad (ga ik vanuit Tong uitsteken )

Citaat:
En de dravers op 1 en 2 is natuurlijk fantastisch! Echt een promotie voor het leuke ras én een echt bewijs dat lang niet alle dravers 'kapot' zijn. Want een 20+ draver en een draver die heel wat jaren heeft gekoerst op 1 en 2, hoe veel meer bewijs wil je hebben?

Wie was er 2 geworden?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 19:58

Franca met Rex (draver van Nina). Echt top dus als promotie voor het ras! Alleen jammer dat de ere-ronde daarna zo in tolt én telgang én galop ging. Echt alles behalve draf dus...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:19

En wij ons maar afvragen bij elke auto die stopte....zou dat nou eindelijk Marco zijn Knipoog

Dat hadden we inderdaad niet doorgekregen.
Gelukkig is alles verder goed gegaan ookal was het voor ons allebei echt de allereerste keer.

Maar verder nogmaals mijn complimenten.

Ik heb na gisteren in ieder geval nog ontzettend veel meer zin gekregen dan ik al had in onze allereerste kennismakingsklasse die eraan zit te komen.
Ik ben nu al lichtjes met het endurance-virus besmet geraakt geloof ik Bloos

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:25