Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maja, 5 augustus dan pas weer.

. Dus we hebben zelf maar om nummers geroepen. 

Karin schreef:Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?

Karin schreef:Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?
Mordysh schreef:Karin schreef:Een man met een bril? Dat is Jos, die stond ook foto's te maken bij de finish van klasse 2. Hij 'hoort bij' een van de juryleden. Maar ik heb verder geen gegevens van hem, misschien dat de organisatie iets weet?
Wij gaan proberen zo snel mogelijk foto's van diverse mensen op onze site te zetten of links naar contacten te leggen. Kijk regelmatig... maar eerst alles (!!!) opruimen morgen!
Fijn dat jullie een leuke rit hebben gehad, wij hebben het ook een prachtige dag gevonden (spreek namens Floor/Combo, mijn mede organisator!)
, maar het was ook pas de eerste keer, en je kan ook nooit verwachten dat alles goed gaat.
maar goed, normala ben ik dus Wennie
) voorbij te zien komen! 
Balder schreef:Weet je misschien ook wanneer de uitslag online komt?
Groetjes,
Karina
Flew schreef:Ik ben ook weer thuis. Was errug stoffig op het controlepunt, maar wel leuk om iedereen (of nouja, de meesten) voorbij te zien komen!
Volgend jaar zien jullie ons zeker terug