Halloway schreef:Vaak zijn dit mensen met geen paard of een niet QPA (die ze eigenlijk wilde) en zo gauw ze een QPA hebben kijken ze op de rest neer.
Ik heb al 14 jaar quarters, maar ik kijk absoluut niet neer op niet QPA's. Ik weet nog dat een vriend van mij vroeg of ik zijn oude welsh pony even wilde rijden, en dat diens vrouw zei "daar heeft zij toch geen zin meer in nu ze op ......... (naam bekend paard) rijd" ... Onzin, ik rijd net zo graag een fjord, haflinger, kwpn-er als een quarter, paint of appaloosa.
Ik heb juist heel erg veel bewondering voor oa. Sonja en Marja die met resp. hun fjord en hafje hele goede prestaties neerzetten.
Vroeger was er een meneer Ad Kolsteeg die met zijn groninger ruin Ewout aan de reining mee deed, ik vind dat soort dingen juist geweldig!!! Maar goed het kan zijn dat ik een van de weinige ben die zo denkt. Voor mij gaat het voornamelijk om het plezier wat iedereen in de sport heeft, en dat het meer kost dan opbrengt.... tja dat neem ik maar op de koop toe.