Sugarmiss schreef:Noem man en paard; wie is het en hoe worden de paarden precies gehouden en wie is die andere waar je het op het laatst over hebt ??
Sugar,
Waarom moeten er namen bij genoemd worden?
Het gaat er gewoon om , dat de verwijzingen die er gemaakt worden naar , BV , reiningruiters of te kleine stallen , in schril contrast staan , in wat ik met mijn quote bedoel.
Misschien leef jij op een eiland, en als dat zo is, kan ik begrijpen dat je niet weet wat ik hier nou mee bedoel.
Maar alles heeft ermee te maken, dat ik vind, dat als je het paard zou zijn van een mislukte reining ruiter (let wel, kan ook een andere discipline zijn) en met mislukte bedoel ik, zo’n ruiter die roep dat hij of zij wereld wonderen verricht, maar net op het moment dat het wonder dan ook verricht moet gaan worden, allerlei smoezen heeft waarom het net niet lukte.
Hee, ga jij niet starten (oe ah nee, het schoot vanmorgen in mijn rug)
Hee, ben jij niet door naar de volgende ronde (euh um nee, die jury is k*t)
Een lange rij kan ik opsommen, wat deze type ruiters, altijd weer opnieuw weten te verzinnen, daar de halve wereld eigelijk al weet, dat het nooit wat worden zal met die ruiter.
Maar gedreven in hun eigengeloof, kopiëren deze vaak een methode, van rijden, of de manier waar een paard op gehouden wordt, van BV een ruiter die wel lekker uit de verf komt.
Hier zijn er veel van, ik kan je zeggen, heel veel van, en ik heb medelijden met die paarden.
Zo heb ik deze quote bedoeld.
...........
.
Stond in de garage onder een hoes, netjes gepoetst, moet ie voor APK of weet ik wat en rijdt die garagist m tegen een betonnen paaltje 100k schade..... achgossie arme Emile/Emiel

Vertaalbureau? Ik wederom niet snappen wat PeterV bedoelt...