[WN] Raadseltje: wat is dit ???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meandher

Re: Raadseltje: wat is dit ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:27

Tja, ik denk dat een stijgbeugelriem ietjes goedkoper is..... en dan heb je er ook nog een reserve bij
en is wat handiger meenemen.[/quote]

Helemaal mee eens!
Maar toch nog net wat beter dan een buggydrager met een keukentrapje

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:47

breakthelaw schreef:
ze heeft door dat gat bij de knop (geen idee hoe dat heet) een stijgbeugelriem hangen en als ze erop wil hangt ze hem gewoon aan d'r beugel. Daar d'r voet in en hopla op het paard. Mijn moeder is 54 en haar paard is 1.65. Mijn moeder heeft ook reuma en ook niet meer zo erg lenig. Helpt perfect. Je moet zelf even uitvogelen hoe laag of hoe hoog je die riem moet laten hangen om er goed op te komen.

ok maar als je m aan je stijgbeugel hangt en je zit op je paard
hoe krijg je m dan (even aan mijn reuma en hernia denkend) er in godsnaam weer vanaf zonder vast te schieten op je paard

dat gat bij de knop bedoel je daar waar je je singel in weg stopt?

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 07:28

Hè Sugar,
Hoe komt het toch dat jou oog op dit hulpmiddel gevallen is?
Kijk, dames vraag je nooit naar de leeftijd, dus dat doe ik nu ook niet, maareuhhhhhhhh ik durf het bijna niet te vragen!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 08:25

SM heeft altijd oog voor de meest waanzinnige dingen. Zadels met de vreselijkste kleuren, kleren , bling bling halsters enz enz.... Zoek je iets op e-bay..... SM vind het.....

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 08:58

@PeterV: laten we het erop houden dat ik 's ochtends het gevoel heb ouder te zijn dan 's avonds en dat ik het qua leeftijd win van jou maar nog niet van Dance

En opstijgen op mijn paarden lukt nog zonder opstapjes en handgrepen, op die van Anya is een heel ander verhaal waarschijnlijk

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 08:59

Gister niet meer kunnen kijken.... Ik ben blij dat ik het nu weet

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:02

nickyu schreef:
breakthelaw schreef:
ze heeft door dat gat bij de knop (geen idee hoe dat heet) een stijgbeugelriem hangen en als ze erop wil hangt ze hem gewoon aan d'r beugel. Daar d'r voet in en hopla op het paard. Mijn moeder is 54 en haar paard is 1.65. Mijn moeder heeft ook reuma en ook niet meer zo erg lenig. Helpt perfect. Je moet zelf even uitvogelen hoe laag of hoe hoog je die riem moet laten hangen om er goed op te komen.

ok maar als je m aan je stijgbeugel hangt en je zit op je paard
hoe krijg je m dan (even aan mijn reuma en hernia denkend) er in godsnaam weer vanaf zonder vast te schieten op je paard

dat gat bij de knop bedoel je daar waar je je singel in weg stopt?

Ik weet natuurlijk niet waar jij je singel wegstopt, maar door dat zelfde gat waar ook dat oma ding hangt.
Je kan toch aan je fenders trekken en zo je beugel naar boven hijsen of is dat ook te zwaar voor je??
Mijn moeder bukt gewoon om hem eraf te halen, maar ja... die heeft dan ook geen hernia, dus dat word een stukje makkelijker dan.
Ik zou zeggen, probeer een wat uit. Misscchien kan je van iemand een oude beugel lenen.

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:41

Ik wil nog een raadseltje:P

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:02

Ben blij dat ik nu weet waar het voor dient.

Heb je er nog een?

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 17:32

Ik kom vast wel weer eens iets tegen. Verder mag iedereen natuurlijk zijn western-raadseltje plaatsen. Of bijv. iets waarvan hij zelf niet weet waar het voor dient

swenio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:29

okay vergeef mij. maar ik heb geen zin om 7 pagina's door te lezen. wat was nou de oplossing? [color=#BF0000]

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 21:36

Tja als je ergens geen moeite voor wilt doen zul je in het leven niet veel te weten komen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:46

[quote="breakthelaw

Ik weet natuurlijk niet waar jij je singel wegstopt, maar door dat zelfde gat waar ook dat oma ding hangt.
Je kan toch aan je fenders trekken en zo je beugel naar boven hijsen of is dat ook te zwaar voor je??
Mijn moeder bukt gewoon om hem eraf te halen, maar ja... die heeft dan ook geen hernia, dus dat word een stukje makkelijker dan.
Ik zou zeggen, probeer een wat uit. Misscchien kan je van iemand een oude beugel lenen.[/quote]

ok niet door dat gat dus
mijn fenders optrekken is uh niet het slimste idee nee voor mijn rug, dat is als ik er ook ooit weer af wil kunnen stappen (daarbij is mijn zadel nog erg nieuw nieuw en de fender nog vrij stug neem aan dat die ook niet veel soepeler word (heb een garland..)dat is als je het vergelijkt met een engelse beugel riem )

maar ik heb nog wel een beugelriempje of 40 liggen (heb hier een zaakje)dus dat zal het probleem niet zijn

denk tenminste dat je dat bedoelt met beugel

ga het morgen uitproberen , herniatje speelt weer aardig op momenteel dus beter moment kan ik niet kiezen

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 07:18

ja dat bedoelde ik met beugel..... (riem)