[WN] dawra 13 november in aalsmeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

raven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:05

Hallo, Ik heb ook zeker genoten van de dag Boy was super relaxd en heeft super gepresteerd. We zijn ook Allround Champion geworden bij de Beginners zowel de mix als de 100 %. Iedereen van harte met zijn prestatie en hopelijk zien we mekaar weer snel op een nieuwe wedstrijd. Vond het echt een super dag

CounTree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:02

Raven, je vergeet nog een super prestatie t.w. 2e in de jackpot pleasure - alle rassen - startstatus vrij!! (direct achter Angela v. Duyvenbode)

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 17:13

raven ik heb vanjou een heel aantal foto's als je ze hebben wilt moet je je mail adres maar ff pben

magicunicorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:33

hmm wat leuk toch nog een topic erover....ben er zondag geweest en heb er een topdag gehad....
heb topic geopend bij evenementen: met foto's(kleine selectie) dus wie weet staat iemand er tussen die meegedaan heeft

raven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:08

ja dat klopt in de jackpot pleasure was ik tweede net achter angela (heb al gezegd dat als ik volgende keer mee doe ik mag winnen) ben ook super trots op mijn kampioen

CounTree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:22

FANATIEK?! Je mag echt super trots zijn op jouw Boy oftewel Kerihm (v. G.Basgier x Kristana)!

Angela voorbij komen zal niet makkelijk zijn. Op het wran NK behaalde deze combinatie ZILVER in de Amateur Western Pleasure!!
Maar wie weet!

raven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:59

Ik ga gewoon een hoop oefenen en ooit gaat het me een keer lukken. Hoop ik dan. Het is inderdaad een super combinatie.

spatter

Re: dawra 13 november in aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:26

ik wil ook een arabier

klinkt harstikke gezellig, jullie wedstrijden

iedereen gefeliciteerd met de prijzen en/of de resultaten!

LittleCyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 11:00

Hey Allemaal!

Voor het eerst dat ik op een DAWRA wedstrijd was en ik vond het echt een leuke en gezellige dag, ondanks dat ik niet gestart ben.

Devil had helaas zijn dag niet... er was iets in de bak wat hij eng vond. (misschien was het wel '' de arabische taal '' die hij niet verstond ) Kan gebeuren, ik ben niet gestart omdat ik bang was dat hij de rest aan zou steken. Na de wedstrijd heb ik hem toch nog even gereden in de wedstrijdbak en na een paar keer rodeo was het gelukkig over.

Ik ben supertrots op Eva en Nisan !! Met de eerste plaats bij de beginners pleasure en de kledingprijs hebben we ons toch niet voor niets uitgesloofd!!

De foto's die een gelukt zijn heb ik in een album gezet:

http://www.mijnalbum.nl/Album=MX4HGIYK

Groetjes Gaby

angelavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 14:44

CounTree schreef:
FANATIEK?! Je mag echt super trots zijn op jouw Boy oftewel Kerihm (v. G.Basgier x Kristana)!

Angela voorbij komen zal niet makkelijk zijn. Op het wran NK behaalde deze combinatie ZILVER in de Amateur Western Pleasure!!
Maar wie weet!

Jemmig Nancy, Positief zeg...ik wordt wel een beetje verlegen van... En wat nou als Penthor een keertje z'n dagje niet heb... hihi die dagen zijn er genoeg hoor, maar gelukkig meestal thuis...effe afkloppen natuurlijk Hihi.

Ik vond het een leuke gezellige wedstrijd. Met veel nieuwe gezichten. Jammer is alleen als je alles start en er maar een korte pauze is, je niet echt de kans hebt om met iedereen kennis te maken. Das wel jammer, maar ik ga er gewoon vanuit dat iedereen ook op de ledenvergadering komt, zodat we dan zoiezo effe gezellig met elkaar kunnen kletsen en kennismaken... Dat vind ik tenminste altijd een mooie kans omdat je dan geen last hebt van de zenuwen, tijdgebrek en de proef moet leren enzo... Het was zeker een geslaagde wedstrijd te noemen!

moniza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:21

Ik ben het ook helemaal met je eens Angela, er blijft weinig tijd over om met elkaar te praten. Ook als je minder start maar je paard moet blijven vasthouden. Natuurlijk is de jaarvergadering een goede optie om elkaar te ontmoeten, maar heeft de DAWRA vorig jaar geen BBQ gehouden? Natuurlijk is het nu wat koud maar een klein buffetje is ook altijd leuk.
groet, Moniza

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:56

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:40

ze zijn allemaal erg mooi alleen een beetje jammer dat de jackpot er niet opstaat.

Ik weet dat ik geen arabier heb maar het had wel leuk geweest een mooie foto

moniza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:50

calemity_jane schreef:
ze zijn allemaal erg mooi alleen een beetje jammer dat de jackpot er niet opstaat.

Hey Calemity Jane, ben ik dan zo in de war, volgens mij ben jij toch foto nummer: 9695 en dat schatje van je nr. 7730?
groet,
Moniza

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 17:56

ja dat heb wel gezien maar geen rijdende foto van mij.
Wel van larissa

Josfoto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:22

calemity_jane schreef:

De jackpot werd om ca 16.30 uur gehouden en toen had ik last van de laaghangende zon; nadeel van die grote zijramen.
Je hebt dan een groot contrast tussen licht en donker(lees schaduw)
En dit is funest voor een mooie foto
Helaas het is niet anders

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 19:53

calamety jane, bij details, prijsuitreiking enz staat een erg gave foto van jullie

leuke foto's josfoto, het is dan ik van de spanning een wel erg vertrokken bekkie heb anders ging ik er zeker wat bestellen

Kaunos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 21:48

De wedstrijd was echt super geslaagd. Ik vond het wel heel erg jammer dat ik Kaunos niet mee heb kunnen nemen, hopelijk lukt het volgend jaar weer. Ik was nu mee als groom van Heike met Sakr, die niet onverdienstelijk gereden heeft: 2e in de reining mix-klasse en 1e in de 100% AV klasse! En nog een reservekampioenschap all-round! Dit alles bij de beginners.

Dit plaatje wilde ik jullie niet onthouden, dit kan echt alleen maar bij de arabieren . Dit was het inrijden voor de reining, beginners en open door elkaar, maar op de een of andere manier waren er alleen maar schimmels in de bak (hmmm, ik dacht dat ik ook een reining arabier had, maar hij is bruin...misschien maar goed dat ik er niet bij was, dan was het plaatje niet zo mooi geweest).

Afbeelding

Ik vond het echt schitterend, al die schimmels in de bak.

Nisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:47

LittleCyenne schreef:
Hey Allemaal!
Ik ben supertrots op Eva en Nisan !! Met de eerste plaats bij de beginners pleasure en de kledingprijs hebben we ons toch niet voor niets uitgesloofd!!
De foto's die een gelukt zijn heb ik in een album gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MX4HGIYK
Groetjes Gaby

En bij deze.... bedankt Gaby!! Je was een goede groom en een steun voor me! Nu op naar zondag, dan zijn de rollen weer omgekeerd

Josfoto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 23:51

susan schreef:
calamety jane, bij details, prijsuitreiking enz staat een erg gave foto van jullie

leuke foto's josfoto, het is dan ik van de spanning een wel erg vertrokken bekkie heb anders ging ik er zeker wat bestellen

Hahaha, ik kan je ook een andere bekkie bezorgen
Met Photoshop is bijna alles mogelijk

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:01

Heee, ik zag dat de uitslagen op de site staan! Helaas weer zonder punten... Misschien toch iets voor een volgende keer? Dan kun je mooi zien waar iedereen staat en hoe ze ´groeien´

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:44

hoi, vond het ook een erg geslaagde dag, ondanks dat ik vreselijk veel last had van mijn zenuwen en dankzij mijn 2 vreselijke lieve paarden nog een beetje normaal rond reed, ben echt heel trots op menes en shah, menes heeft geen grappen uitgehaald en heel erg zijn best gedaan op 1 hand nog wel.. en dat voor de eerste pleasure/western wedstrijd in zijn leven!! En ja Shah die blijft zijn best voor me doen zelfs nu ik te zenuwachtig was om te drijven of te sturen!!!

Nog even over de bakken, ik had eigenlijk nergens last van spinnen ging lekker en ja t stoppen hebben we altijd moeite mee, mischien was de bak iets vochtig nog vooral achterin, maar niet echt iets om over te klagen!!Mischien had r n paar keer gesleept moeten worden?!!

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad in ieder geval en hoop dat r nu vaker wat wedstrijden komen bij ons, is in ieder geval voor mij ons een goede oefening om met de zenuwen om te gaan!!