Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Nou is deze topic niet belangrijk meer zeker
MSQuincyTE schreef:Dan moet er een bult up pad onder doen.
Want dat probleem had ik dus ook dat het zadel acgter omhoog kwam.
Nu ik er een bultup pad onder heb is het probleem op gelost

MSQuincyTE schreef:Ik ga denk ik maar eens mijn paard 12 dagen longeren krijgt ze weer een beetje conditie.
Citaat:Heeft ze denk ik erg hard nodig mijn paard kennede
MSQuincyTE schreef:waarom lig jij krom van het lachen? het is helemaal niet om te lachen
jip schreef:MSQuincyTE schreef:Ik ga denk ik maar eens mijn paard 12 dagen longeren krijgt ze weer een beetje conditie.
Heb je ook al nagedacht waarom je precies gaat longeren, wat je doel is, hoe je dat wilt bereiken, welke oefeningen je gaat doen, welke spieren je wilt trainen etc? Of heb je hier instructie bij
Citaat:Heeft ze denk ik erg hard nodig mijn paard kennede
Ik denk eerder dat ze iets anders hard nodig heeft }>
Chief schreef:Chief met verbazing volgen al deze ijzerlettermachine schrijferij.....
Chief (als wijze Indiaan) hebben een goede oplossing voor MSQuincyTE.
Alleen werken als MSQuincyTE ook niet meer antwoord op deze regels, maar doet volgen onderstaande Sioux strijdplan:
a) MSQuincyTE nu bellen een goede paarden Fysio-bottenkraker om na te gaan of paard hebben een ingeslopen kromheid. Niet van belang zijn wanneer en waar gekomen; paard hebben mogelijk probleem en probleem moet naar eeuwige jachtvelden.
b) MSQuincyTE dan bellen een bleekscheet zadelman, die moeten kijken OF zadel probleem geeft en indien JA wat zadelfrits kan doen om probleem op te lossen.
Chief tot nu toe veel rook gezien, maar geen enkele aanval. Dus nu MSQuincyTE jij moeten stoute schoenen aantrekken en PC in vuilnisbak om problemen op te lossen.
Oud Sioux spreekwoord zeggen: wrijven helpt niet, Rennies wel.....
Succes EN niet meer op antwoorden......
Veel uchjes Chief

YEAH!