Heb maar even g
't Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb maar even g
't Sugarmiss schreef:5. Gekrenkte 'groeploze' zielen
Deze groep is moeilijk onder te verdelen, maar herkenbaar aan:
a. ruime jassen
b. veel petten
c. er graag bij willen horen (maar weet niet waarbij)
d. leergierig
e. gul
f. tikje naïef c.q. goedgelovig
g. de sport een warm hart toedraagt
Halloway schreef:Die hadden we alBij deze dus groep 5:
STALHOOLIGANS een gevaar voor de westernsport??
Ik wel, hele aimabele persoonCitaat:Toch moet ik van mijn kant uit melden dat ik nog geen trainer heb ontmoet die zich aan dit soort praktijken schuldig maakt.
Halloway schreef:Als er hier op bokt bij mensen uit eerste hand bekend is, dat er mensen zijn die anabolen gebruiken, bloed aftappen, staarten verlammen etc., dan ben ik van mening dat je de Bokt regels hoort te verbreken en deze mensen mat naam en toenaam op het internet moet gooien.
Sugarmiss schreef:@Peter: ik vind niet dat je de recrea-ruiters en de non-pro's op één hoop mag gooien. Ik vind dat je de wedstrijdgerichte-amateurs hierdoor veel te kort doet.
Sugarmiss schreef:En verder lijkt het er toch weer verdacht veel op dat groep nr 3 meer uit petten dan uit personenen bestaat![]()
Sugarmiss schreef:2. Amateurs
a. Serieuze wedstrijdgerichte ruiters die vooral samen met het paard zoveel mogelijk probeert te bereiken.
Sugarmiss schreef:Peter: ik heb er helemaal geen probleem mee als het paard aan zijn plafond zit en de ruiter verder wil, dat er dan een ander paard komt.
Dat nog veel liever als dat men koste wat kost probeert met dit paard verder te komen.
Afhankelijk van de persoonlijke situatie kun je er dan voor kiezen om het eerste paard te houden of om te verkopen.
De eerste optie is voor velen niet weggelegd en een 'mindere' ruiter kan hier tenslotte nog veel plezier aan beleven.
PeterV schreef:[Ik hoorde in de wandelgangen dat onze Jos, hier van bokt, daar ook een bezoek gaat brengen. Nou euh Jos, neem je veld fles maar mee, en trap er niet in als zij vragen of het paard wat je mee neemt soms ook even het land op moet.
Doe je het wel, sta dan om drie in de ochtend op om deze te vangen, anders ben je nooit op tijd op de wedstrijd. Het is maar even een tip Jos, je kan je nog bedenken!!!!!!![]()
[/quote]
Frayba schreef:Nou, een kratje... ik denk dat zelfs Halloway dan de terugweg uit z'n eigen land niet meer kan vinden