[WN] WN: Summertrail 16-7-'05

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jannie

Re: WN: Summertrail 16-7-'05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-05 22:12

ja mag sfjl bedanken...
hij heeft het aan mij doorgegeven!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 22:19

Okee dan! Ik vind het ook leuk om met Thessa te rijden!! Ik heb er zin in hoor!
Enne, bedankt sflj!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 10:17

Ik ga zo naar Wales, dus ik wens iedereen heel veel plezier!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 10:31

Dank je en jij ook!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 11:51

jij ook klaas

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 15:31

Dankjullie!

Tot volgende week!! Enneuh..Er nmoeten wel foto's gemaakt worden hoor!!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 22:42

jeddah schreef:
Enne, bedankt sflj!

You 're welcome!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:14

nou het is bijna zover de summer trail!!!!

dus allemaal tot morgen ! ik moet om 11,45 starten .

ik heb e veeeeeeeeellll zin in!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:15

Eeeh ik weet niet hoor, maar de ST is toch vandaag

Tenminste vandaag is 16 juli.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:35

ja ik snap het ook niet hoe ik er in hemelsnaam bij kom dat het morgen was!!!! ik baal echt enorm!!!!!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 18:42

Djeez, wat jammer Uriah! Heeft Jeddah nou alsnog alleen moeten rijden?
Onwijs jammer dat ik moest werken dit weekend; dit was volgens mij echt wat voor Amigo en mij geweest.
@Summertrailrijders: verslag graag!!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:05

het was vreselijk gaaf
marco en ik vonden veel hindernissen eng maar wat hebben we genoten
smalle paadjes, gekke zeiltjes en zelf een tunnel
de sfeer was super dus hopelijk tot volgend jaar!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:19

Hier mijn verslag!!!

Allereerst echt super balen dat je je vergist had Uriah!!

Nu mijn verslag:
Het was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!

Jeddah en ik hebben ons enorm vermaakt tijdens de rit! Het eerste stuk hebben we alleen gereden en ook nog even bij Silvester en SuzanneAAHCH aan gehaakt. Ik had helemaal niet door dat ik ook op borden met letters erop moest letten, dat hebben zij me gelukkig verteld (lezen, Corine, lezen!!). Ik was veels te druk met een beetje om me heen te kijken en de route te lezen enzo allemaal...
Onderweg kwam ik Rudi en Daphne tegen, Rudi wilde terug gaan en toen zijn Daphne en ik met Jeddah en haar leen Paint Phoenix samen verder gereden! Uiteindelijk zijn we nog 2e geworden ook!!

We moesten onderweg dus 4 dingen doen, 5 eigenlijk. A) route correct volgen, B) letters vinden en opschrijven, C) plaatsten van de foto's die we mee hadden herkennen en opschrijven waar we ze gezien hadden, D) tijdens de rust een puzzel proberen op te lossen (zo'n ingewikkeld rekenvraagstuk ) en E) verschillende opdrachten uitvoeren zoals o.a. Ringsteken, Lasso gooien, Barrel racen met een aardappel op de lepel, over een stuk zeil, door een hek, boomstam slepen en dat ook nog door een slalom van pionnen, enz...
Aan het einde moesten we met die letters dus een woord samenstellen... ik geloof dat maar weinig die goed hadden terwijlhet zo voor de hand lag...! (wij hadden hem uiteraard ook niet goed... we kwamen nogal wat letters tekort )

De route zelf was ook heel erg leuk, inderdaad spannende donkere bospaadjes waar met een groot paard het erg lastig geweest moet zijn, onder een enge tunnel door en natuurlijk op de crossbaan al die geweldige gave heuvels over!

Kortom, het was echt TOF en zeker voor herhaling vatbaar.
Enige min puntje was dat het voor veel mensen een beetje een pech dag was! Kreupele paardjes, lekke banden, oortjes die beschadigd raakten (arme Jeddah )auto's die spontaan stuk gingen, het leek haast even alsof er een kl;eine vloek op de dag rustte, maar laat dat geen reden zijn het niet nog een keer te doen WSW! (dit jaar nog?) Jullie waren super ! Ook alle vrijwilligers waren vrolijk en hadden er zo te merken ook plezier in en de sfeer was inderdaad erg leuk!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:40

Uriah schreef:
ja ik snap het ook niet hoe ik er in hemelsnaam bij kom dat het morgen was!!!! ik baal echt enorm!!!!!

Ik had al zoiets van dat gaat niet goed. Ah wat sneu voor je .

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 20:01

zo te horen heb ik veel gemist ,ik kan mezelf wel voor mn kop slaan!!!!!!

al die weken heb ik gewoon gedacht zondag 16 juli summertrail!!! ja ik heb echt zitten slapen al die tijd,of juist het een beetje te druk gehad afgelopen tijd.

ik hoop dus ook dat het dit jaar nog een keertje zal zijn ,en dan vergis ik me zeker niet meer

Als schrale troost zet ik morgen mn paard in de trailer en gaan we onze eigen prive summertrail doen ,niet in marum en ook niet met opdrachten maar wel met een mooie omgeving en even zwemmen met mn paard.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 20:08

Waar in Drenthe zwem jij met je paard Uriah???????

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 21:42

Vandaar dat je er niet was Uriah! Ik was al een beetje ongerust dat er iets gebeurd was!
Ik denk dat het zeker een geslaagde dag was! Heb heel veel positieve berichten gehoord!
Negatieve hoor ik ook graag, dan kunnen we daar volgend jaar (dit jaar zal niet meer lukken, het is een hele organisatie) rekening mee houden.

Er heerste idd een vloek op het niet kunnen komen van ruiters, kapotte auto's, lekke band, kreupele paarden........

Corine, hoe gaat het met het oor van Jeddah????
Ik vond het zo zielig......

Ik heb van de rit vandaag verdere niet veel meegekregen, want ik moest de inschrijvingen doen, groepjes wegsturen, punten tellen enz.
Vond het jammer dat ik niet even bij de hindernissen kon kijken.

Ik was ook van plan om een heleboel foto's te maken, maar dat lukte helaas ook niet, heb er maar een paar gemaakt.

We gaan deze week alles evalueren, maar ik denk dat er volgend jaar wel een tweede trail komt!!!!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 21:53

Zo, ook weer thuis
Het was echt heel erg gaaf! Hele leuke opdrachten (hekjes, tunneltjes, smalle paadjes), zoals ook al hier boven verteld is door Jeddah. En met smalle paadjes bedoel ik dus echt SMAL! En dan natuurlijk puzzelen en zo onderweg. Behalve heel leuk en gezellig was het ook heel leerzaam voor mijn Appie, die op 'enge' punten nog even door 'mentor' Silvester geholpen werd! Uiteindelijk hebben we gewonnen

Voor degenen die de bbq hebben gemist: volgend jaar mee bbq-en, het was gezellig en onwijs lekker!

Volgend jaar weer!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:08

Wow, dat klinkt erg gaaf, ik heb wat gemist zo te horen! Nou ja, onze tijd komt vast nog wel.

Leuk dat het zo'n geslaagde dag was, het weer zat jullie ook erg mee! Suus, zo te lezen was het een dag vol overwinningen met Marco? Super!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:38

Ook ik heb met Silvester een geweldige dag gehad.
Heel leuk zo'n bosrit met allerlei extra's.
Zoals SuzanneAAHCH al schreef, we hebben heel veel leuke opdrachten moeten uitvoeren en de afsluitende bbq was perfect.
Vooral de barrelrace waarbij je een aardappel op een lepel moest houden vond ik heel leuk bedacht.
Volgend jaar kom ik ook zeker weer.

WSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:17

Hallo, allemaal!
We zijn blij te lezen dat iedereen het erg naar hun zin hebben gehad. Het is dus voor herhaling vatbaar.
De organisatie van Team WSW was zeer goed, en dat voor hun eerste " eigen" evenement, mijn complimenten voor het team!
Gelukkig speelde het goede weer ook mee, want dat is belangrijk bij zo'n evenement.
Corine: hoe gaat het met je paard??? En ik weet niet de naam van iedereen, maar het meisje met de grote vos (kwp) hoe is het met hem...?
Ik hoop dat iedereen goed thuis gekomen is.
Tot de volgende keer, dan maken we er weer zo'n gaaaaf evenement van.
groetjes van iedereen hier.
Diana Pieters

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:27

Nou, zeker complimenten voor het Team!!

Het gaat goed met Jeddah d'r oor, er hangt wel een stukje vel (het topje) aan maar ik twijfel of ik dat moet laten verwijderen, ze zal er ook voor verdoofd moeten worden want haar oor aanraken door een vreemde is niet mogelijk. Ik neem aan dat het er anders straks vanzelf wel afsterft en van af valt? Verder ben ik blij dat ik er toch nog wat op heb kunnen spuiten, het is nu mooi paars maar niet dik ! Daarvoor ook nogmaals bedankt!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:44

Ook Jive en ik hebben een leuke dag gehad! (al zijn ook wij niet helemaal ongeschonden uit de "strijd" gekomen. Jive wilde veel liever bij alle paarden blijven dan op de trailer en schaafde haar neus! )

Tijdens de rit was ze verder wel bijzonder braaf en ik heb dan ook erg genoten. Die hele kleine paadjes (die je makkelijk voorbij rijdt) waren heel erg leuk en de laaghangende takken konden we af en toe maar net ontwijken!

Dus al met al vond ik het zeer geslaagd en komen we een volgende keer graag weer! Ondanks dat het wel leek of er een vloek op rustte en dan m.n. op de U.S. in het bijzonder; 1e paard een dik been en bleef dus thuis, reserve paard opgehaald, daardoor dus wat verlaat. Reserve paard was nog niet zoveel gewend en had wat moeite met sommige natuurlijke hindernissen. Daarna bleek hij ook nog eens kreupel! (waarschijnlijk een hoefzweer, dus verder niks ernstigs)
Een ander U.S. team kreeg al na een paar kilometer pech met de auto en kon zodoende helemaal niet meer met de paarden komen. Toch tof dat ze 's middags nog even kwamen aanmoedigen en ik moet zeggen dat ik het weer tof van de organisatie vond dat ze toch nog een lintje kregen! Top!
En het 3e U.S. team moest dus maar "half" op pad omdat "iemand" zich in de datum had vergist! En als klap op de vuurpijl bezeerd Jeddah zich na afloop ook nog eens met als gevolg dat ze waarschijnlijk het puntje van dr oor moet missen! Zoveel pech binnen 1 team, da's toch niet te geloven? Aan de andere kant kan dát dus de volgende keer alleen maar beter gaan!
Nogmaals onze complimenten voor de organisatie!

Cath_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:02

Ook ik heb gisteren de trail meegereden en het was errug leuk!!!

Carina en ik zijn met onze paarden uiteindelijk als 6e geeindigd. De redelijk voor de hand liggende oplossing van de letters die je moest verzamelen hadden we niet door .... en ook op een paar hindernissen moeten we nog even oefenen... maar het was heel leuk om te doen en we zijn zeker zo'n 3,5 uur onderweg geweest.

De paarden vonden geloof ik de crossbaan het leukst, met name de ' snelle' heuvels op het circuit!!

Hopelijk kan team WSW volgend jaar opnieuw een Summertrail organiseren, als ik de vele positieve reacties zo zie moet dat gewoon!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:07

Oja, Jannie,
Kun je hier nog eenkeer de oplossing van het raadsel plaatsen? Want ik kom er nog steeds niet uit!