Romkabouter schreef:Het "sunglass" NK
The future's so bright, I gotta wear shades hihi
*moddiepet op: we moeten on topic blijven
** moddiepet weer af *
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Er zijn genoeg trainingsstallen waar je met je andere ras niet hoeft aan te kloppen!*
)) en gun de echte beginners de linten, maar ben nog niet goed genoeg om bij de amateurs te gaan starten. 
farichta schreef:Een halterklasse voor ruinen is ook niet vreemd als je naar het grotere plaatje kijkt, zijnde de afstamming. Toch?
) GoedVetMan schreef:Het wordt een aardig rassen verhaal zo. Ik denk dat je dat ook zo moet blijven zien, als je voor je eigen ras vereniging rijd. Zelf denk ik dat als er wat meer in levels gedacht gaat worden voor het Wran verhaal, het helemaal niet meer uit maakt op welk ras je rijd. Je niveau bepaald dan waarin je uit komt. Het gaat er nu een beetje om, dat de stap zo groot is, van het ene naar het andere.

Alice01 schreef:beste farichta,
Begrijp me niet verkeerd natuurlijk horen Breedingstocks er bij.
Omdat ze geen vlekken hebben doen ze nog niet onder voor de Piants die wel vlekken hebben!
ik Snap alleen niet (behalve de halter dan) waarom ze niet tussen de paints kunnen starten, ze zijn toch niet minder!
(maar oke dat is weer een andere discussie denk ik)
En ja je kaart het zelf ook al aan dat de DAWRA ook begint met mixed klasses, ga toch denken aan een kern van waarheid he!
Gr Alice
Sugarmiss schreef:Kunnen we de vlekken-discussie in het andere topic houden, de boel gaat anders wel erg door elkaar lopen