[WN] Diggers nieuwe vriendin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:33

okidokie nanouk

SUPERGEFELICIPEERD!!!!!!

he, nou lig ik weer de hele nacht wakker
om een naam te bedenken Clown

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:00

Afbeelding

GEFELICITEERD OK dan! OK dan! nogmaals maar nu mag het dus echt.......Echt super voor je.....en ja een naam............

Faye.......of Charmer..............nou ik ga vanavond ook wel brainstormen met bugsy......of weet je al stiekum een naam......of eeeeeh okiedokie Haha!

nou hoop ik echt van de zomer een keer een strandrit met Verward en Digger te kunnen maken en wie er nog meer mee wil........kijk er al naar uit.......

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:42

Is er eigenlijk al een naam voor "de nieuwe vriendin van Digger"?

Ben benieuwd!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:56

Of heb ik iets gemist?
Verward

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:36

Goh Nanouk, ik lees dit vandaag pas, wat een ontzettend leuke merrie heb je gekocht. Het lijkt ook wel een afstammeling van Samber, net als mijn merrie. Heb je al een naam??? Toen ik Billy Jean kocht, zat ik te dubben tussen twee namen, nl. Billy Jean of Jamie Lee. Vond dat hele leuke Amerikaans namen voor een bonte merrie, is die laatste niet leuk?
Wat is er trouwens met Beartje gebeurd, dat heb ik ook gemist....of heb je die nog steeds?

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 11:10

BillyJean: het verhaal over Beartje kun je hier lezen: [WN] Weer zonder paard..................

Boldly: haar naam........................tja ik ben er nog steeds niet helemaal over uit. In de wandelgangen noem ik haar nu Oki maar ik moet daar nog erg aan wennen. Vera vind het helemaal passen dus ik geef mezelf nog 1 week om met iets beters te komen en zoek me ondertussen suf op internet.
Maar tot nu toe nog steeds niets gezien wat ECHT bij haar past. JamieLee is ook leuk maar niet bij haar.
Dus iemand nog een suggestie?

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:34

Jaaaaah, OKI, ik ben nog steeds voor OK dan!

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 14:28

beetje laat, maar toch super gefeliciteerd met je nieuwe paard Nanouk. Fijn dat je stal weer vol is. Ik hoop dat je nu meer geluk hebt

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:24

Goh, ik heb het gelezen, Nanouk, over Beartje, wat een pech en een verdriet. Nou hoop ik helemaal voor je dat dit het paard is waar je gewoon jaaaaren plezier van gaat beleven, dat moet kunnen , toch?
We zouden nog steeds een duinrit gaan maken met Vera erbij, nu nog leuker met Digger en twee bonte merries!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 20:51

Digger is dol op (bonte) dames dus die kan dan waarschijnlijk zijn geluk niet op!
Maar we moeten Oki (!) toch eerst even leren te besturen voordat ik haar meeneem naar de duinen Knipoog en dan gaat onze gezamelijke duinrit zeker dit jaar nog gebeuren! Ik heb er in elk geval ontzettend veel zin in!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:36

Oki leert gelukkig snel dus dat zit wel goed!
Vandaag voor de 4x erop gezeten en al los gereden in de bak! Wel achter Digger aan die door Nanouk werd bestuurd maar toch heel knap. OK dan! voor een onbeleerd paardje
Alleen dat bit.......daar is ze nog geen vriendjes mee geworden Clown

Maar B.J., nog een paar weekjes en dan is ze klaar voor een duinritje, ze moet nog wel even konditie krijgen hoor Ach gut

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:01

Leuk, leuk, dan heb je gelijk leuke verhalen over Oklahoma te vertellen als het goed is....