Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:@ Miereneter,
Wat is lateraal werk? Help me out haha, voel me heel blond.
xDenies schreef:Ik heb nog wat leuke foto's van ons cowgirlweekend, wilt iemand ze zien?
Kimvicious schreef:Zo blij, trots en mega genoten.
Sheeltje2 schreef:Poeh beetje veel bij te lezen wat knappe foto’s komen er voorbij![]()
Wij hebben afgelopen zaterdag onze eerste mini wedstrijd gehad incl overnachting en veel nieuwe prikkels bij de northern outlaws locatie
Koeien, muziek boxen , inrijbak die heel vol was sandwiches eerste klas haha
Maar m’n 3.5 jarige Johnny heeft dit doorstaan samen hebben we ons erdoorheen gepraat zo zo trots op hem we hebben 1 klasse gestart de walk trot plessure bij elkaar een uur erop gezeten dat is incl warmingup en classe zelf 2e geworden van de 6 ik maak er nog foto overzicht van hier alvast 1goede ervaring voor ons verders hebben we daar op terrein gewandeld en lekker op stal gestaan TROTS [ Afbeelding ]
Sheeltje2 schreef:Ow wat leuk en toevallig:)
Waar ga je een oefen wedstrijd doenleuk zijn toch leuke wedstrijden om het weer op te pakken vind de sfeer ook leuk van wedstrijd afgelopen weekend
SCC schreef:zag iets staan over Arena Masters (merk). ik heb er nu 2 pads van. 1 rechte en 1 met anatomische vorm, ik ben er heel tevreden van! heb er met ons vorige paard een set beenbeschermers gehad (van die soort sok dingen) en die waren echt goed in gebruik zonder mega warm te worden. en snel schoon met de tuinslang
miereneter schreef:Onlylienn, dat klinkt als een leuke rit. Was dat de lunchplek op de foto? Wat een goede plek om je paard te parkeren!