[SGW] SGW Markelo 2/3 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dany94

Re: SGW Markelo 2/3 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 08:07

Heeft er toevallig nog iemand foto's gemaakt van nr 47 B paarden op de zaterdag ?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 10:02

We hebben hier in ieder geval genoten van het weer gisteren :D

Dressuur ging lekker 205 (!!) (nieuwe pr) springen liet ik iets te veel lopen en kregen we rot afstand, stop dus. Maar niet eens tijdfouten, kun je nagaan hihi
In de cross begonnen we sterk, alleen het stuk bij de afsprong en al die heuvels vond ik maar lastig. Uiteindelijk wel de finish gehaald maar wel wat stops onderweg.

Was weer leuk!!
Ohja voor de fotograaf ; ik was 67

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:12

Ik heb zaterdag meegereden bij de B paarden. Mijn paard vond het helaas erg eng om de diepte in te springen en daardoor 2 keer een stop op 8 en 1 keer op 7 omdat ik zelf veel te schuin aanreed.
Daarom zijn wij ook meteen naar huis gegaan, maar nu staat er achter mijn naam bij de uitslagen: UIT. Vervolgens heb ik dus een mail gestuurd om te vragen waarom dit er staat. Ik had dus in totaal 3 weigeringen op 2 verschillende hindernissen en ik ging in galop over de finish.

Nu is er dus neergezet dat ik 1 keer een stop op 7 had (wat klopt) en 3 op hindernis 8. Wat dus niet klopt.
Gelukkig heb ik met GoPro gereden. Nu laat ik jullie ook het filmpje zien. Zie ik nou toch wat over het hoofd? of heb ik gelijk?

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:57

Hier ook met een big smile terug naar huis gegaan.
Dressuur erg veel spanning, maar dat wist ik eigenlijk wel van te voren maar zoeken nog steeds naar een oplossing.
Springen 1 stop op 6, ik wilde nog 1 galopsprong meer wat niet ging.
Met lopen moest ik toch even slikken voor de cross aangezien we 4 jaar terug voor het laatst gestart zijn. Maar dat was nergens voor nodig, paard ging super ruig overal overheen. Wel wat tijd fouten maar ook niet overal volop laten galopperen aangezien meneer dan nog wel eens de touwtjes zelf in handen wil nemen.
Ik heb genoten en het paard ook!

Mikebrdt71

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:38

Super dag gehad L cross
Dressuur als verwacht veel stress bij ruiten en paard
Springen balkjes
Eerste keer L cross helaas door een wondje gediskwalificeerd maar wel foutloos rond
https://youtu.be/4gXnyl1tTtw

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 15:28

Celestexxxxx schreef:
Ik heb zaterdag meegereden bij de B paarden. Mijn paard vond het helaas erg eng om de diepte in te springen en daardoor 2 keer een stop op 8 en 1 keer op 7 omdat ik zelf veel te schuin aanreed.
Daarom zijn wij ook meteen naar huis gegaan, maar nu staat er achter mijn naam bij de uitslagen: UIT. Vervolgens heb ik dus een mail gestuurd om te vragen waarom dit er staat. Ik had dus in totaal 3 weigeringen op 2 verschillende hindernissen en ik ging in galop over de finish.

Nu is er dus neergezet dat ik 1 keer een stop op 7 had (wat klopt) en 3 op hindernis 8. Wat dus niet klopt.
Gelukkig heb ik met GoPro gereden. Nu laat ik jullie ook het filmpje zien. Zie ik nou toch wat over het hoofd? of heb ik gelijk?

[ Video ]

Ik ben met je eens, op 8 had je twee stops. Duidelijk. Zij hebben het dus fout.
Hoop voor je dat het veranderd word want anders heb je -2 aan de broek voor het doorrijden.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 15:29

Sandy Fotografie op facebook heeft veel foto's gemaakt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 15:37

_Elke schreef:
Celestexxxxx schreef:

[ Video ]

Ik ben met je eens, op 8 had je twee stops. Duidelijk. Zij hebben het dus fout.
Hoop voor je dat het veranderd word want anders heb je -2 aan de broek voor het doorrijden.

Gelukkig kun je in de B geen minpunten krijgen voor doorrijden, hoogstens een waarschuwingsbrief. Dat scheelt dus alweer. Hoop voor je dat ze het terugdraaien, maar doorgaans geldt beeldmateriaal niet als bewijs omdat daar mee geknoeid kan worden.

Marleen_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 20:58

Prisjee91 schreef:
Iemand die dit weet (flexibel starten)? Dit staat in het reglement:

Een combinatie die promoveert mag, tot de stand van maximum 4 winstpunten in de hogere klasse is bereikt, tevens nog blijven starten in de lagere klasse. Zodra een stand van minimaal 4 winstpunten in de hogere klasse is bereikt, gaat de promotie definitief in en mag niet meer in de lagere klasse worden gestart.

Mag je nou tot een stand van L+4 ook nog in de B starten of tot een stand van L+3? Het staat er een beetje tegenstrijdig.. %) %)

Valt mee hoor, er is niets tegenstrijdigs in die regel.
Er staat tot de stand van maximaal 4 winstpunten (dit is dus 1, 2, of 3 winstpunten) mag je ook in de lagere klasse starten.
Heb je er meer, (dus 4 of meer) dan mag je niet meer in de lagere klasse starten.
Bij L+4 mag je dus niet meer in de B starten (tenzij HC).
Let wel, je mag natuurlijk alleen in de hogere klasse starten als je in die klasse startgerechtigd bent.

Mocht het nog niet duidelijk overkomen, gewoon een mailtje naar de KNHS sturen met je vraag.

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:07

Marleen_S schreef:
Prisjee91 schreef:
Iemand die dit weet (flexibel starten)? Dit staat in het reglement:

Een combinatie die promoveert mag, tot de stand van maximum 4 winstpunten in de hogere klasse is bereikt, tevens nog blijven starten in de lagere klasse. Zodra een stand van minimaal 4 winstpunten in de hogere klasse is bereikt, gaat de promotie definitief in en mag niet meer in de lagere klasse worden gestart.

Mag je nou tot een stand van L+4 ook nog in de B starten of tot een stand van L+3? Het staat er een beetje tegenstrijdig.. %) %)

Er staat tot de stand van maximaal 4 winstpunten (dit is dus 1, 2, of 3 winstpunten) mag je ook in de lagere klasse starten.
Heb je er meer, (dus 4 of meer) dan mag je niet meer in de lagere klasse starten.
Let wel, je mag natuurlijk alleen in de hogere klasse starten als je in die klasse startgerechtigd bent.

Mocht het nog niet duidelijk overkomen, gewoon een mailtje naar de KNHS sturen met je vraag.

Ik heb al een mail gestuurd (1,5 week geleden...) maar helaas nog geen antwoord gehad. Vandaar dat ik het maar even hier vraag. :)
Ik lees het als "maximaal 4" dus 1, 2, 3 & 4 winstpunten, maar dat is dus tot 3? Dan word het gelijk een stuk duidelijker ja! Thanks.

Marleen_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:27

Prisjee91 schreef:
Marleen_S schreef:

Ik heb al een mail gestuurd (1,5 week geleden...) maar helaas nog geen antwoord gehad. Vandaar dat ik het maar even hier vraag. :)
Ik lees het als "maximaal 4" dus 1, 2, 3 & 4 winstpunten, maar dat is dus tot 3? Dan word het gelijk een stuk duidelijker ja! Thanks.

Ik denk dat het verschil zit in hoe je het stukje leest. "Tot maximaal 4" of "tot en met maximaal 4" is net het verschil :j
Mocht de KNHS er toch anders over denken, laat het dan vooral weten. *D

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 21:31

Prisjee91 schreef:
Marleen_S schreef:

Ik denk dat het verschil zit in hoe je het stukje leest. "Tot maximaal 4" of "tot en met maximaal 4" is net het verschil :j
Mocht de KNHS er toch anders over denken, laat het dan vooral weten. *D[/quote]

Ah. Nu lees ik hem pas goed hahahahah. Lekker slim weer. Iig heel erg bedankt! :D

Mikebrdt71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 17:10

[/quote]

Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:15

Weten jullie ook of er bij de M paarden een fotograaf stond? Ik had nummer 139

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:31

Photography schreef:
Weten jullie ook of er bij de M paarden een fotograaf stond? Ik had nummer 139

Ik heb 2 fotos van jou alleen geen spring fotos

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:19

Ik heb nog geen enkele foto van mezelf gevonden. :P Gebeurt niet vaak.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:23

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 17:58

Daantjuh88 schreef:
En denk dat deze meneer niet van bokt af weet, maar hij maakt ook vaak foto's op concours.

https://www.oypo.nl/willembussinkhotmail

Jammer helaas, ook deze persoon heeft mij net niet op de foto :(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 20:07

Hilde_ schreef:
Ik heb nog geen enkele foto van mezelf gevonden. :P Gebeurt niet vaak.

veerle kappert (link op de vorige pagina) heeft 2 foto's van je

Daarnaast moet Joyce Kolfschoten nog haar foto's online zetten

Chyennevd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:08

Heeft er iemand toevallig nog foto's gemaakt van nummer 42 op zondag? :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:28

Thanks Joki, heb me toch nog gevonden. :D
Wim Bussink heeft ook mooie springfoto's gemaakt.