Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SusanH schreef:Ben ik niet met je eens Cioccolato wat betreft dat aflassen. Organisatie kiest daar pas als laatste voor en zo lang er nog steeds mensen gaan zullen ze de boel niet snel afblazen. De kosten zijn immers al gemaakt. Het is je eigen verantwoordelijkheid als ruiter om in te schatten of je het wel of niet verantwoord vindt, dat moet je niet van de organisatie af laten hangen.
Paarden hebben een fijn ritme nodig om goed een cross door te komen en als de bodem zo zwaar is zoals die op sommige stukken was komt dat ritme er niet waardoor je ze niet goed voor de sprong kan zetten. Dus ja, er zullen vast wel paarden zijn die de cross doorkomen maar de schoonheidsprijs qua rijden verdient het niet. Als een paard een paar keer weg glijdt gaat hij onzeker lopen en verliest hij het vertrouwen. En daarnaast loop je gewoon door die uitglijders en het verre wegzakken in de blub dikke kans op (fikse) blessures.

shirleyp schreef:Mooie foto's hoor!! Ben alweer helemaal los gegaan met bestellen natuurlijk...
Maar heb inderdaad de foto's van hindernis 2 B paarden op zondag nog niet gezien. Dat is de enige fotograaf die ik tijdens mijn rit bewust heb gezien, haha! Was een man geloof ik, met een gele zak over zijn camera, daar moest ik nog een beetje om lachen onderweg