Ik was startnummer 80 vandaag, 1e van de L. Dressuur ging echt slecht voor mijn gevoel, is een thuiswedstrijd voor ons en mijn paard weet overal de weg, en vooral de weg naar huis
Had wat problemen met het losrijden en moest ver van de ingang wegblijven, want hij wilde liever naar huis dan een dressuurproefje rijden.. Met veel spanning, oa ook door de fluitjes en langscrossende paarden, toch 188 punten bij elkaar gereden wat met ontzettend mee viel! Springen helaas een balkje, maar was ook echt verdiend. Normaal springen we M, en zo'n sgw parcoursje vindt hij veelste laag waardoor hij hard gaat en er dus balken vallen.. Dat maar snel vergeten en op naar de cross! Hij sprong alles foutloos, zonder volte van de oxer naar de punt, wat lastiger bleek dan ik had gedacht, maar oké het is gelukt en het was een goede oefening
! Al met al wel tevreden. Morgen zit ik een dagje bij de springring en zal vast veel van jullie nog tegenkomen!

Achja, het was iig een goede oefening en het wordt tijd dat ik de reglementen beter ga leren denk ik
tnx voor de foto's nog! Extra voorbereiding was fijn!
Flink gas gegeven, maar helaas nog wat buiten de tijd. Heb nu een stuk harder gereden dan in Norg, steeds een tandje harder. 

We eindige uiteindelijk op een 7de plek. Na vandaag kan ik toch wel met zekerheid zeggen dat we klaar zijn voor het L