[SGW] SGW Maarsbergen 30 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re: SGW Maarsbergen 30 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:24

Hetismij heel veel beterschap

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:37

Och jeetje hetismij heel veel beterschap! klinkt echt heel heftig zeg.... aan de verwondingen te horen had het inderdaad ook anders af kunnen lopen?

Hebben andere nog verteld wat er is gebeurd?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:38

Oei, beterschap maar wel heel blij om te lezen dat je wel goed zal herstellen. Mijn dochter zag het gebeuren vanuit de inspring ring. Je riep naar mensen die er liepen dat ze opzij moesten en toen kwam blijkbaar je afstand verkeerd. Volgens haar had je niets aan je airjacket want die ging pas af toen je paard weer overeind kwam en jij dus al lang met paard en al gevallen was. Hij maakte een koprol.

Stond met andere ouders daar en wij kregen allemaal de rillingen. Was erg fijn dat de organisatie liet weten dat je goed aanspreekbaar was want we waren allemaal nogal ongerust omdat het zo lang duurde voor je de ambulance in ging.

Hoop dat je snel zal herstellen. Je paard liep meteen helemaal rad gelukkig.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:41

wow heftig Hetismij! Heel veel beterschap!

Voor iedereen met enthousiaste verhalen heel fijn! Zo lekker als je met zo'n fijn gevoel thuis komt! Echt genieten :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 22:05

Och jee meis.
Dat moet een nare val zijn geweest.
Blij dat het ondanks alles toch nog enigszins meevalt.
Heel veel sterkte en beterschap :(:)

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 22:06

Hetismij heel veel beterschap!

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 22:50

Bah altijd naar zo'n val. Ik hoop dat je snel hersteld en jullie allebei geen rare dingen of angst er aan over houden. Beterschap

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 23:21

Ooh jee hetismij wat enorm schrikken. Heel veel beterschap!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 06:28

Foto's van jan10fotografie.nl van de b staan al op de site

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 06:32

Hetismij: beterschap! Wij kwamen net het terrein op na je val, vond dat de organisatie het goed oppakte. Hoop dat je snel herstelt.

Mijn man heeft een super dag gehad. Dressuur viel helaas wat tegen, 179. Maar paard is geen dressuurcrack, en start officieel nog steeds B dressuur. Dus dan is het op zich best netjes. Losrijden voor het springen voelde hij heel fijn aan, gelukkig mocht hij al voor zijn nummer echt aan de beurt was de ring in. Mooi foutloos rondje, meestal heeft hij een balk dus goed gedaan. Cross maakte ik me wel een beetje zorgen om, hoorde veel uitvallers via de omroep. En net toen mijn man moest starten werd er niks omgeroepen :+ gelukkig stonden er twee mannetjes met walkie talkie in de buurt dus kon ik horen dat 190 foutloos ging, toen ik de glimlach zag na de laatste hindernis wist ik genoeg. Mooie tijd 4.29 en foutloos! Toch maar even gewacht op de prijsuitreiking daardoor, maar net geen prijs. Toch een topdag.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 06:41

Jammer dat Jan10fotografie net op een voor ons minder stukje zat. Wel nog een mooie foto uit gekomen overigens. Iemand enig idee op welke hindernissen de jurys zaten in de B?

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 07:19

Ja jury zat bij 4/5 en 10, 11, 12

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 07:58

Oh Hetismij, wat een nare val! Heel veel beterschap!!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:30

Jeetje schrikken zeg zo'n val!! Heel veel beterschap gewenst :(:)

Ik heb een heerlijke dag achter de rug gisteren! Ik reed in de B en had de avond ervoor al verkend. Wát een mooi terrein en landgoed daar zeg! Ook de cross was echt heel mooi gebouwd vond ik. Wel wat dikke hindernissen, maar dat vond ik juist een leuke uitdaging! Ik had er echt zin in!

Bij het springen had ik een langslopers op 5 helaas, ik had wat verder de hoek in moeten rijden denk ik, ze keek heel erg op die hindernis namelijk. Maar alle balken waren blijven liggen, en ze pakte goed aan! Dat was een lekker gevoel, we hadden nl maar wat kort de tijd om los te springen (en de vorige wedstrijd had ik drie balken := )

Toen de cross in! Wat was ze weer gretig! :):) Heerlijk dier! Ik bedacht me op t laatste moment om bij 9 de waterinloop te doen voor de zekerheid, nou nooit moeten doen natuurlijk haha 8)7 dat ging dus mis, liepen zo het bordje/ vlag omver := weigering dus. Ik dom van mij, vorige wedstrijd in Markelo gewoon de insprong met gemak gedaan haha. Zo zie je maar weer niet op t laatste moment wat anders bedenken. Was weer een leermomentje :D
Maar echt zoo tevreden!! Heerlijk alles gesprongen binnen de tijd en echt super stijlpunten met leuk commentaar! Bij de eerste had ik zevens en bij de tweede achten en een acht en half! Best een beetje trots op! :D en als commentaar "keurige balans!!" :D :D

Jan10fotografie heeft ook echt super mooie foto's van ons gemaakt, gelijk maar besteld! :D

Leuk om alle verslagen van iedereen te lezen! En de mensen die prijs hadden, gefeliciteerd! +:)+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:17

Hoop dat de foto's van het L er ook snel op staan, ze maakt altijd leuke foto's :j begreep van mijn man dat ze bij de huisjes zat in het L.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:22

Oh dat lijkt me ook leuk susanh.
Ben benieuwd of er nog meer mensen foto's hebben gemaakt.

Bij mij hadden ze trouwens dubbele strafpunten gerekend bij het water..beetje jammer. Ben er nog achteraan geweest maar ze deden er niets meer mee.. Nu dus 60(!) strafpunten ipv 20. Nja volgende keer beter, al vind ik t wel jammer.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:24

O jammer...anders had je nog een wp gehad.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:27

Ja idd.. :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 11:18

Hetismij veel beterschap!

Hier heerlijk afgesloten. Dressuurpunten vielen ernstig tegen. Heb ook een protocol terug gekregen waar ik niks mee kan. Altijd in de 190 punten, starten normaal ook L2 en altijd winst. Beestje liep echt heel erg fijn maar 178 punten waarmee we 20e stonden ofzo en een 4 voor de stap, een 5 voor de draf en de galop. Commentaar kan ik ook echt niks mee. Tussen F-A-K overgang arbeidsdraf. Een 4, komt niet in de buurt van X. Huh??? Schimmel was helemaal wit, ik was was schoon en in compleet tenue, zaten 15 schitterende knotjes tegen zijn hals geplakt en ik heb een 5!!! voor de verzorging gekregen! Ik laat het maar, was zelf iig heel tevreden over mijn proef.

Springen 1 balkje, was geheel mijn eigen schuld. Ik parkeerde hem er te dicht onder.
Cross ging heerlijk. Waar ik bij het lopen een keer of 4 heb moeten slikken, pakte de schimmel onwijs goed door. Had alleen wat aanmoediging nodig op de boom voor het water, maar na enige overtuigingskracht ging hij daar ook door. Foutloos rond 2 seconden van de ideale tijd af.
Buiten de prijzen wegens teleurstellende dressuurpunten haha!

Heb veel leuke combinaties voorbij zien komen en een topdag gehad!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:03

Percy schreef:
Oei, beterschap maar wel heel blij om te lezen dat je wel goed zal herstellen. Mijn dochter zag het gebeuren vanuit de inspring ring. Je riep naar mensen die er liepen dat ze opzij moesten en toen kwam blijkbaar je afstand verkeerd..

Dat werd idd bevestigd door hindernisjury iets verderop. Die heeft je (hetismij) ook horen roepen. Dus kan er mogelijk mee te maken gehad hebben.
Heel naar iig, beterschap!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:27

Kris, welke ring zat jij? In een ring was de hoogste 183.. Maar ff serieus een 5 voor verzorging kan echt niet !! Balen zeg!

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:46

Ik snap niet dat je als eventingruiter in de weg kan lopen.. Je weet toch hoe het spelletje werkt? Ik had er zelf ook 1 die op het pad liep vlak voor hindernis 4. Ging netjes aan de kant toen ik schreeuwde, maar het is uberhaupt jammer dat het nodig is om te schreeuwen. Het haalt je toch uit je concentratie. Hetismij veel beterschap!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:53

Gebeurt toch af en toe, mensen die nog even parcours lopen en in gedachten verzonken zijn. Als ik hinderniscontroleur ben fluit ik altijd extra hard en extra vroeg als ik zie dat iemand niet op let, zodat ze van de doorgaande route af gaan. Ruiters en aanhang kennen de betekenis van het fluitsignaal wel. Publiek van "buiten" vaak niet. Gelukkig zijn veel wedstrijden tegenwoordig in zoverre beveiligd dat publiek achter de draadjes moet blijven. Dat scheelt echt een hoop bijna ongelukken. De meeste ruiters die een rondje lopen letten wel goed op trouwens.

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:23

Ik heb foto's gemaakt van de B en de eerste drie combinaties van de L. Ik moest half drie weg helaas. PB mag als je foto's wilt. Ik ga er alleen morgen mee aan de slag ;)

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:24

AmberB_ op welke hindernis zat je?
Mocht je foto's hebben van combinatie 66.. Ben altijd benieuwd