Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hollyfield schreef:sorry schreef:Ik ben vandaag wezen kijken! Enorm genoten van de mooie sport. Wat een heerlijke dag. Verschrikkelijk om te horen dat er een ongeluk met een paard is gebeurd. Ik heb hier verder niets van meegekregen.
Weet ook iemand hoe de andere fotografen heetten? Mijn hondje is namelijk op de foto gezet, maar ben de naam van de site vergeten (a)
Ik denk dat ik dat was. Bij de waterval hindernis ?

Hillady schreef:Is er nog een bokker die met een GoPro reed? Heb er heel erg veel gezien.
alleen dan vanaf hindernis 6 van het L. Was hem vergeten aan te zetten hihi

, die hebben we trouwens thuis ook staan, maar daar kijkt hij toch anders naar dan wanneer er eentje plots in een bos staat ). ik vermoed ook dat maar weinigen thuis een afsprong hebben staan.
vind ze wel erg groot, dat is echt jammer. en erg duur maar dat doet maar 1x pijn
TypicalDutch schreef:Ik heb gisteren de M cross gereden met een GoPro Hero4, Zilver. Door het uploaden gaat de kwaliteit wel behoorlijk naar beneden. Let niet op mijn commentaar overal![ Video ]
TypicalDutch schreef:Ik heb gisteren de M cross gereden met een GoPro Hero4, Zilver. Door het uploaden gaat de kwaliteit wel behoorlijk naar beneden. Let niet op mijn commentaar overal![ Video ]

Alles wat ik heb staat er op!