[WN] vraagje over waarde paint

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 13:33

Callisto04
Dus de persoon die mij heeft verteld over wat er mogelijk is wat kleur betreft, is dan ook de eigenaar van de hengst geweest?
En dat verklaart dan dat ze niet getest zijn???
Wat een naar persoon ben jij
Ik laat het hier verder bij :?

Callisto04

Re: vraagje over waarde paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:13

Een naar persoon omdat ik geen regenbogen laat verschijnen tgv wat je allemaal verkondigt?
Waar zeg ik dat wat mogelijk is qua kleur, meer bepaald vlekken, gezegd is door de vorige eigenaar van de hengst? Ik zeg alleen dat iemand die zegt dat de kans op vlekken heel erg klein is bij jouw veulen deze uitspraak doet zonder enige kennis van zaken.
Jouw standpunt tov testen en je verklaringen erover in de verschillende topics doen mij concluderen dat er niet getest is geweest en blijkbaar ben ik niet de enige. Je hoeft mij daarom geen naar persoon te noemen want je kent mij helemaal niet.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 14:27

Callisto04 schreef:
Een naar persoon omdat ik geen regenbogen laat verschijnen tgv wat je allemaal verkondigt?
Waar zeg ik dat wat mogelijk is qua kleur, meer bepaald vlekken, gezegd is door de vorige eigenaar van de hengst? Ik zeg alleen dat iemand die zegt dat de kans op vlekken heel erg klein is bij jouw veulen deze uitspraak doet zonder enige kennis van zaken.
Jouw standpunt tov testen en je verklaringen erover in de verschillende topics doen mij concluderen dat er niet getest is geweest en blijkbaar ben ik niet de enige. Je hoeft mij daarom geen naar persoon te noemen want je kent mij helemaal niet.

Jou conclusie gaat dus nergens over, je zou je eerst beter moeten inlezen voordat je begint te kakelen.
Dit zijn jou woorden:
50% of zelfs nog een stuk meer als hij tovero is. Dat jouw raadgevers zelfs daarover niet bepaald beslagen zijn maakt het allemaal nog pijnlijker.
Hengst en merrie zijn dus niet getest. Hopelijk is je veulen gezond.
Dat staat dus los van elkaar.
Ga je frustraties ergens anders botvieren A.U.B.
Dus omdat jij je conclusie trekt is dat waarheid >;)

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 14:32

ironic__ schreef:
Callisto04 schreef:

Jou conclusie gaat dus nergens over, je zou je eerst beter moeten inlezen voordat je begint te kakelen.
Dit zijn jou woorden:
50% of zelfs nog een stuk meer als hij tovero is. Dat jouw raadgevers zelfs daarover niet bepaald beslagen zijn maakt het allemaal nog pijnlijker.

En omdat je niet de enige bent, voel je je gesterkt??
Jou feesje hoor.
Nog wat commentaar op de fotos misschien, of andere topics die je er even bij wil halen?

Mizora

Re: vraagje over waarde paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:35

Je weet dat je nu tegen jezelf aan het praten bent, toch? Wees verstandig en jaag het niet onnodig verder op. Je geheimzinnigheid over dingen en daarnaast opmerkingen die genetisch gezien niet kloppen maken dat mensen je niet of nauwelijks geloven. Gecombineerd met je agressieve manier van reageren, laat de vlam gemakkelijk in de pan slaan. Dat is zonde.

Ik lees normaal niet terug in iemand zijn berichten, maar als er door meerdere mensen naar gewezen wordt en de persoon daar zelf banketstaaf of heftig op reageert, dan doe ik het wel, en ik moet zeggen, dat maakt jouw verhaal niet sterker.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 14:39

Mizora schreef:
Je weet dat je nu tegen jezelf aan het praten bent, toch? Wees verstandig en jaag het niet onnodig verder op. Je geheimzinnigheid over dingen en daarnaast opmerkingen die genetisch gezien niet kloppen maken dat mensen je niet of nauwelijks geloven. Gecombineerd met je agressieve manier van reageren, laat de vlam gemakkelijk in de pan slaan. Dat is zonde.

Ik lees normaal niet terug in iemand zijn berichten, maar als er door meerdere mensen naar gewezen wordt en de persoon daar zelf banketstaaf of heftig op reageert, dan doe ik het wel, en ik moet zeggen, dat maakt jouw verhaal niet sterker.

Ik laat het hier ook bij.
Ik ben ook niet van plan om me tot dit niveau te verlagen.
Heb het topic daar ook niet voor aangemaakt.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:57

ironic__ schreef:
Callisto04 schreef:

Dit zijn jou woorden:

ETA: Gaat dus idd over 2 verschillende zaken, maar of ze los staan van elkaar is nog niet zo zeker. Er lijkt mij wel correlatie tussen beide te bestaan.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:00

Mensen ajb hou toch eens op wat dat gekibbel!

Calisto fijn om te weten dat alles wat jij fokt of koopt 5 panel getest is en dat iedereen bij jou in de buurt dat ook doet want anders zijn het blijkbaar jou vriendjes niet meer.

TS gewoon niet meer reageren, je hebt al een topic voor het aankomende veulen en verder gewoon eens een leuk foto topic van je paarden :j

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:06

spatter schreef:

Calisto fijn om te weten dat alles wat jij fokt of koopt 5 panel getest is en dat iedereen bij jou in de buurt dat ook doet want anders zijn het blijkbaar jou vriendjes niet meer.

TS gewoon niet meer reageren, je hebt al een topic voor het aankomende veulen en verder gewoon eens een leuk foto topic van je paarden :j

Als ik iets koop of fok zal het idd 5 panel getest zijn ja.
Wat mijn vriendjes doen is hun zaak, maar als ze hun paarden en fokactiviteiten willen bespreken zal ik wel man en paard noemen ja. Als zij dat dan niet willen doen zegt dat iets over hen, niet over mij. Wat is er mis met een mening hebben en die op een open manier bespreken? Ik heb bv een internetvriendje met een HYPP N/H hengst, ik vind dat persoonlijk niet kunnen om ermee te fokken, zij wel. Verschil in mening is geen reden om iemand niet als vriendje te willen hebben om in jouw bewoordingen te blijven, maar dit kan met haar wel op een open en volwassen manier besproken worden zonder dat er door haar wordt ontkend dat de hengst N/H is bv of dat dit geen invloed heeft op de dieren. Maar zij heeft dus wel een duidelijk standpunt, gedraagt er zich naar en is open in haar manier van communiceren.

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 15:11

spatter schreef:

Doe ik ook niet meer.
Zip is overigens wel getest, maar voelde me in dat topic niet geroepen daar resultaten van te plaatsen.
Ik heb dit topic daar ook niet voor geopend.
Heb de fotos hier verwijderd, om verder commentaar te voorkomen.
Ik geniet ook van mijn paarden hoor, elke dag opnieuw, zolang het nog kan dan natuurlijk.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:43

nu doe je het toch... :D

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:39

Moderatoropmerking:
We zijn al een aantal pagina's aardig off-topic en is de sfeer niet altijd even prettig.

Daarom het verzoek hier weer terug te gaan naar de kernvraag en alle het off-topic gepraat achterwege te laten.