Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dressuur ging goed 192 Springen foutloos en cross ook heel goed alleen 2 weigeringen gerekend op het water maar toch er door gegaan
SUPERBLIJ op mijn liefste pony Epipy Rose
Volgende week Ermelo wie heeft er foto's van ons nr. 142 Schimmel en ik reed in het blauw met sterren
LoveUggs schreef:Ik weet dat Monique van IQue Mon geweest is vanmiddag (NESCAFE op bokt), misschien kan je haar een pb sturen met de vraag of ze nog wat plaatjes heeft. Heb haar lang bij hindernis 7 gezien, ze maakt onwijs gave foto's vind ik zelf. Altijd een prachtige sfeer hebben ze. Ze heeft vanaf B pony's rondgelopen dus kans is groot dat ze wel wat heeft!
NESCAFE schreef:LoveUggs schreef:Ik weet dat Monique van IQue Mon geweest is vanmiddag (NESCAFE op bokt), misschien kan je haar een pb sturen met de vraag of ze nog wat plaatjes heeft. Heb haar lang bij hindernis 7 gezien, ze maakt onwijs gave foto's vind ik zelf. Altijd een prachtige sfeer hebben ze. Ze heeft vanaf B pony's rondgelopen dus kans is groot dat ze wel wat heeft!
Ik heb nr 145 tot 167 (niet alles) op hindernis na de watersprong en nr. 184 tot en met 228 op de hindernis met de hooiwagens.
LoveUggs schreef:Weet iemand hoe het gaat met de deelneemster die voor hindernis 16 uit de bocht vloog...? Was om de hoek van mijn hindernis, maar moest bij mijn post blijven dus heb er vrij weinig van mee gekregen behalve dat de EHBO moest komen en dat de hele wedstrijd stil lag..
SimoneEVC schreef:Ik heb vandaag ook BB gereden, super leuk! Twee balkjes in het springparcours, maar daarna een foutloze cross gereden. Uiteraard trots op mijn paard! Zijn er fanatieke fotografen geweest die de BB paarden hebben vastgelegd?
Helaas kregen mijn toeschouwers het niet voorelkaar om een paar foto's te schieten..!
Ik had startnummer 208
). Al met al heel tevreden naar huis gegaan!
Wat is dat irritant zeg! Totaal de concentratie kwijt. Gelukkig kon de cross vrij snel weer hervat worden. Niet iedereen werd op dezelfde tijd weg gestart en zodoende had ik dus iemand vlak achter me aan rijden. Na de afsprong was ik niet scherp genoeg en dus een langsloper op 8, het smalletje. Waar we normaal nooit problemen mee hebbben. Baalde wel even maar daarna het ritme weer op kunnen pakken en fijn verder kunnen rijden. Verder foutloos en binnen de tijd. Uiteindelijk stond ik 8e in ring 3. Trots op mn merrie! TypicalDutch schreef:Gisteren gestart in de L paarden. Onze eerste cross dit seizoen en de 2e keer L. Dressuur ging goed, behalve de galop, m'n hengstige merrie was een beetje stout, toch nog 188p. Springen foutloos en toen van start in de cross. We gingen erg lekker, hadden een super fijn ritme en toen werd de cross stil gelegd toen we bij hindernis 6 waren.Wat is dat irritant zeg! Totaal de concentratie kwijt. Gelukkig kon de cross vrij snel weer hervat worden. Niet iedereen werd op dezelfde tijd weg gestart en zodoende had ik dus iemand vlak achter me aan rijden. Na de afsprong was ik niet scherp genoeg en dus een langsloper op 8, het smalletje. Waar we normaal nooit problemen mee hebbben. Baalde wel even maar daarna het ritme weer op kunnen pakken en fijn verder kunnen rijden. Verder foutloos en binnen de tijd. Uiteindelijk stond ik 8e in ring 3. Trots op mn merrie!

Suelza schreef:SplashIsLief schreef:Hier ook hard tegen de vlakte gegaan, maar EHBO was niet nodig gelukkig. In het springparcours al, ooh wat was ik teleurgesteld.
Oei! Kwam dat door de bodem???