Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nobje schreef:wat een super georganiseerde wedstrijd.
En ook zo leuk om weer zoveel super shetten te zien..
Rivaldo en Nick gingen allebei al een trein.. ik zag jullie weg rijden.
Jullie zagen er geweldig fit uit
juliedo24 schreef:Liberty volgens mij stond jij naast ons op het terrein. Wij hadden een blauwe trailer, blauwe auto en roodbonte kleine pony. En Napie stond ook bij ons.
Ik was Laura's (L_rivaldo) groom, was de eeste keer voor mij. Vond het echt heel leuk! Leuk om allemaal mee te maken. En het verbaaste me echt hoe braaf Tum was
.
) Somebitch schreef:De amazone die eraf is gevallen is wel onderweg afgestapt en teruggekeerd naar het startterrein omdat het niet ging. (had waarschijnlijk gekneusde ribben).

Ik was groom bij babybeertjes en Jack (meisje met het zwarte petje) 
Dungen schreef:Ik zag dit topic voorbij schieten en ik dacht he daar ben ik ook geweest
Grappig dat je op bokt dan nog zoveel mensen tegen komt die je herkend van de wedstrijdIk was groom bij babybeertjes en Jack (meisje met het zwarte petje)
Wij kwamen die vrouw met die haflinger tegen toen we van groompunt naar groompunt gingen. Wij waren met 2 grooms dus ik ben uitgestapt en met die vrouw mee gaan lopen. Uiteindelijk is zij met de auto terug gegaan, ik op de haflinger en iemand er bij op de fiets![]()
Dit was overigens mijn eerste beleving van een endurance wedstrijd maar vond het zo leuk dat het zeker niet de laatste zal zijn