[SGW] voorbespreking SGW Oudkarspel (clusiusevent) 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jumerenik

Re: voorbespreking SGW Oudkarspel (clusiusevent) 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:03

ze vergelijkt met voorgaande jaren. niet met andere organisaties. :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:12

Dat weet ik, maar ieder jaar zit er een nieuwe klas, dus ook een nieuwe organisatie........

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:16

Allebei dus goed begrepen!
Beetje jammer was wel dat er een paar keer een datum genoemd werd waarop de deelnemerslijst of startlijst zou komen, en die kwam dan of helemaal niet, of veel later.
Roos, ik kan me voorstellen dat je daar niet prettig gezeten hebt terwijl dat simpel opgelost had kunnen worden.
Het zou beter zijn als er een "harde kern" komt voor de organisatie die ondersteund wordt door de examenklas, maar ja, dat heb ik geloof ik ieder jaar nog gemeld. Mooi dat de klas niet voor de bouw en de catering hoeft te zorgen.
Hoe dan ook, ze hebben wel hun stinkende best gedaan en het vuur uit hun sloffen gelopen, maar het is gewoon veel meer werk dan ingeschat wordt vooraf. Als je iets vroeg aan een van de meiden waren ze ook altijd vriendelijk en bereid het antwoord op te zoeken.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:20

ik weet niet of jij er vorrig jaar bent geweest....
ik wel en toen vond ik het toch een zooitje..... alles door elkaar slecht opgeboude croos, of veel e lastige croos. (lees in het B kwamen er toen echt noulijks kinderen rond.) niet echt fijn. daar hebben ze deze keer blijkbaar meer aan gewerkt. want het pacous ect. zat er goed uit. en op zaterdag waren en noulijks problemen. en als je geen problemen hebt dan heb je ook geen gezeur. en daardoor ook geen probelen met de oraniesat. al merkte ik idd ook dat op het moment dat je ze een gewone vraag stelde er lastig andwoord kwam. of het andwoord:' ga naar even buiten vragen daar is vast iemand die je wil helpen. dat zijn wel echt minpunten. maar het is niet anders. :)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:34

Ik ben er ieder jaar, al sinds de start van deze cross.

Ik jureer ook al jaren de rijstijl en mijn ervaring is gewoon anders dan de jouwe. De B pony's stond dit jaar echt niet makkelijker dan de jaren ervoor, integendeel zelfs, lijntje de wal op is best pittig voor de B en zoiets zat er vorig jaar niet in. Er werd dit jaar waarschijnlijk gewoon beter gereden.

Texelse ben ik met je eens, het is nu ieder jaar weer het wiel uitvinden ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:37

volgens mij ben ik er praktisch alle jaren geweest.
De opbouw van de cross is de klas niet voor verantwoordelijk, dat kun je ze niet kwalijk nemen. En soms staat er in een cross iets dat een heel onverwacht struikelblok blijkt te zijn. Ik herinner me de eerste editie van de sgw Texel, daar hadden we prachtig weer, maar het zonnetje weerkaatste zo in het water dat er een heleboel het water niet in durfde. Dat is opgelost door het jaar daarop de waterbak vanaf de andere kant te nemen. Het is niet altijd te voorzien of het allemaal goed zal lopen.

justdjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:24

Ik vroeg me af waar de rijstijljury's zaten? Op mijn ene formulier stond hindernis 2-3-4 maar waar was de andere?

En zijn er ook foto's gemaakt zondag?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:52

Bakker zat vlak voor het water, hindernis 7 was dat geloof ik

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 16:07

1 jury zat op de heuvel, de andere bij het water.

Jouw verhaal klinkt niet fijn Roos! Zou ik niet blij mee zijn. Dat is erg slordig!

Ik rij als ruiter al mee sinds de eerste editie. Vond het prettig georganiseerd en duidelijk. Heb het als positief ervaren, net als mijn man die ook meereed.
Er was met de starttijden ook keurig rekening gehouden met ons verzoek. Hartelijk bedankt daarvoor!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:42

Heb als deelnemer de wedstrijd als positief ervaren. Maar dat komt misschien ook omdat ik erg lekker heb gereden. dressuur zag er OK uit (heb hier zelf nog wat huiswerk te doen :+ ), springring helemaal TOP en last but not least een mooie uitdagende cross.
Over de organisatie en communicatie kan ik weinig melden. Had een vroeg startnummer en dus ook geen hinder van de wachttijd gehad.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:59

Ik heb een fantastische dag gehad, dat is zeker!
bodem was fantastisch, mooie cross en paard wat na een jaar ellende weer helemaal in zijn element was. En mijn nichtje die top rond reed, mijn dag kon niet meer stuk! :D

De organisatie is zeker voor verbetering vatbaar. Logisch dat er wat foutjes worden gemaakt, vooral omdat het onervaren mensen zijn. Maar qua communicatie had het wat mij betreft allemaal wat vlotter en netter mogen verlopen.

Neemt niet weg dat ik de meeste mensen zeer beleefd en hulpvaardig vond. Maar ja, de negatieve punten maken helaas vaak meer indruk. :o

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 15:07

weet iemand waar ik de foto's kan vinden van de persoon die bij het water stond????

ik wil ze zo graag zien....

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 19:45

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:00

heel erg bedsankt!! maar ik ben op zoek naar de fotos van zaterdag.

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:15

Hier ook nog maar even een oproep doen, wie weet. Mijn dochter is in Oudkarspel haar mobiel kwijt geraakt. Waarschijnlijk Op het veld waar we met de trailer stonden. In het middelste pad vooraan. Het gaat om de oude versie Samsung galaxy. (1 dus) zwart. Er staan heel veel foto's op van haar pony maar ook van haar vorige (overleden) pony. Ik heb de manege gemaild en gebeld maar wellicht heeft iemand anders m wel gevonden.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 23:44

Ik heb er niemand over gehoord, maar mocht ik nog wat meekrijgen dan laat ik het je weten.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 05:19

Mamamier, ze hebben ook een FB pagina, misschien kan je daar een berichtje op plaatsen.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 06:04

mamamier schreef:
Hier ook nog maar even een oproep doen, wie weet. Mijn dochter is in Oudkarspel haar mobiel kwijt geraakt. Waarschijnlijk Op het veld waar we met de trailer stonden. In het middelste pad vooraan. Het gaat om de oude versie Samsung galaxy. (1 dus) zwart. Er staan heel veel foto's op van haar pony maar ook van haar vorige (overleden) pony. Ik heb de manege gemaild en gebeld maar wellicht heeft iemand anders m wel gevonden.

welke dag? Zaterdag werd er namelijk een aantal keer opgeroepen dat er een Samsung mobiel gevonden was.

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:31

Dank jullie wel. Zondag waren wij er.

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 09:27

Telefoon is gevonden!! Tijdens de grote schoonmaak van de trailer gisteren. :o
Ze Was m dus wél verloren maar niet echt kwijt haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:48

Gelukkig maar :D :D Gewoon ergens in het stro dus :))

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:50

Apple schreef:
Gelukkig maar :D :D Gewoon ergens in het stro dus :))

Yep. :j