Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sieltjuh schreef:Ik (als leek) stel ws een hele domme vraag
Maar ik zit naar de uitslag van de klasse 0 te kijken en zie dat degene die eerste is geworden langzamer heeft gereden dan degene die tweede is geworden. Nummer 2 heeft een lagere HR en recovery van 0. Hoe wordt dit nou precies bepaald? Want ik zie dat de gemiddelde snelheden juist oplopen daar, terwijl ik die bij de andere uitslagen zie aflopen in de uitslagenlijst.
Of vraag ik nu hele domme dingen![]()
bedankt!
)
Ruud_O schreef:okay, maar dan zou ik niet de lijst van het programma gebruiken, die klopt van geen kanten
Zal het bij een nieuwe editie eens onder de loep nemen Hilli schreef:Ruud_O schreef:okay, maar dan zou ik niet de lijst van het programma gebruiken, die klopt van geen kanten
Als je daar gewoon netjes invult wat je in moet vullen en 'm niet trixt dan rekent 'ie het echt gewoon netjes uit. Als je iedereen handmatig 0 wp geeft (wat ik vermoed) en dat bij 1 pax niet doet dan heeft die automatisch "gewonnen" ook al is een ander sneller...