Die van mij had het in het begin wel zwaar met zijn blote voeten, gelukkig kwamen er op de 2e helft betere paden.
Volgens mij heb ik net geen 11 km per uur gehaald dankzij de overstekende koeien
.Kwam met een hinnikend paard over de finish met een hartslag van 60.
Er waren inderdaad wel een aantal kreupel paarden (ook paarden met verloren ijzers).
hij loopt linksachter kreupel.
maarja niks aan te doen. Het was wel erg leuk.
.
Exact dezelfde uitspraak... Bij mij was op de terugweg van de pion niks te zien, maar ik kreeg geen B
. Het bleek dat hij een enting mistte uit 2004. Hij heeft de basisenting in 2005 wel gehad, maar helaas niet de herhaalenting
. Toen de dierenarts het uitlegde was het heel logisch, maar in de afgelopen 8 jaar is het nog nooit iemand opgevallen (ik heb het paard zelf pas sinds 2010, gekeurd en al en al 8 jaar lang geent door dezelfde dierenarts.. voor niets dus..). Erg balen, dus we hebben wat gegraasd en toen is paardlief weer lekker naar huis gegaan. Dat zijn zo van die dingen die je 1x in je leven meemaakt en nooit meer vergeet. Ik ben wel teruggekomen om mn vriendinnetje te supporten, dus toch een leuke middag gehad.