[TEN] Planning & doel 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:46

F3nn3 schreef:
Ook ik ben blij met het schrappen van de P/A. Wil dit jaar misschien een klasse 1 starten met m'n jonge paardje voor de ervaring.

leuk Fenne, ik wil misschien Valkan in KWB II korte klasse I starten

ben zo ontzettend blij dat de P/A er uit is, Mask was ook nooit moe maar vond het zo stom dat hij uit zijn ritme wordt gehaald en dat was elke keer weer spannend bij de P/A. voor Dinky was het ook altijd spannend, ook nog lang niet moe maar we hadden wel altijd die 10min nodig om aan te bieden en dat dan 2x in een wedstrijd -O- nu maar 1x dus de gemiddelde snelheid zal ineens, zonder harder te rijden, omhoog schieten *\%/* haha

biancavos

Re: [TEN] Planning & doel 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:20

Sterker nog, de rijtijd stopt op de finish, dus voor je gemiddelde scheelt het 2 keer 10 min.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:23

dat gaat een hoop schelen voor de gemiddelde snelheid.

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:25

Ik wil als doel voor 2013 hebben dat ik nog een goed school jaar krijg met kamp enzo en dat ik nog een paar jaar leuk bij de paarden mag blijven. Doe officiel mijn verzorg pony vandaag al 4 jaar lang *\%/*

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:28

biancavos schreef:
Sterker nog, de rijtijd stopt op de finish, dus voor je gemiddelde scheelt het 2 keer 10 min.

Plus nog eens die km stappen voor de P/A die de meeste ruiters wel aanhouden. Dat alleen al betekent gemiddeld wel een daling van een km per uur!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:23

Speedster schreef:
biancavos schreef:

Plus nog eens die km stappen voor de P/A die de meeste ruiters wel aanhouden. Dat alleen al betekent gemiddeld wel een daling van een km per uur!

daarom + wat Bianca zegt, dadelijk moeten we nog met die shet gaan opletten dat we niet te hard rijden _O- := ~~}>

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:35

GAM schreef:
Ik ben erg benieuwd naar de afstanden.

In de nieuwe Her&Der komt weer een kalender in het midden :D Dus als die straks binnenis heb je alle afstanden voor zo ver al bekend *\o/*

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:47

:D Helemaal super. Ik kan niet wachten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:59

weslyjune schreef:
GAM schreef:

In de nieuwe Her&Der komt weer een kalender in het midden :D Dus als die straks binnenis heb je alle afstanden voor zo ver al bekend *\o/*

en wanneer kunnen we die verwachten (uiteraard beetje ongeduldig haha) :P

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:10

weslyjune schreef:
"Vond Banholt 3 jaar terug super leuk maar erg ver, en Banholt vond ik vorig jaar ook leuk maar ook wel weer wat verder weg..."

Klinkt qua zin of je de tweede keer geen Banholt bedoelt. "ook leuk" en vorig jaar was er geen Banholt :)

Haha moet 2e keer wanroij zijn ;-)

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 07:48

weslyjune schreef:
GAM schreef:

Leuk!! *\o/*

repin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 09:45

weslyjune schreef:
GAM schreef:

Voor wie nieuwsgierig is naar de afstanden: de meeste wedstrijden houden gewoon de afstanden van vorig jaar aan (bijv. KWB, Renkum, Wateren, katwijk). Andere wedstrijden hebben al info gegeven via FB of het enduranceforum (bijv. Ysselsteyn, Renesse, Ommen, Ermelo, Grolloo) of geven al info via hun website (UHR). De kalender in de H&D gaat niet heel veel nieuwe info brengen, als je de berichten goed volgt. Bijna alle afstanden kan je nu zelf al invullen. ;)

Neemt niet weg dat het een prachtige H&D-poster wordt die bij iedere beetje endurance-liefhebber op de WC-deur moet komen te hangen! *\o/*

Toedels! Bernadette

Endurancedfw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:38

De mendurance en endurance Drents Friese Wold (Wateren) is dit jaar verplaatst naar 1 en 2 juni (eind augustus zat de locatie al vol) en wie weet houden we het daardoor wel een keertje droog. Ip blijven onze afstanden gelijk aan voorgaande jaren maar ik denk ook aan een korte klasse 1 nu de PA eruit is. Het is nog even bekijken of de route hetzelfde blijft als andere jaren gezien er weer nieuwe hekken in het bos zijn geplaatst op de route. Mocht er iemand zijn die goed bekent is in het Drents Friese Wold en het leuk vind om mij te helpen met een route, heel graag.
De website is bijgewerkt, zie www.mendurancedfw.nl

Pendurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:36

Citaat:
Voor wie nieuwsgierig is naar de afstanden: de meeste wedstrijden houden gewoon de afstanden van vorig jaar aan (bijv. KWB,

De afstanden in KWB zijn niet helemaal hetzelfde, ze worden wat korter (vooral de klasse 2). Is ook zo doorgegeven aan de redactie.

Overigens doen we in maart de routes andersom. Dus rechtsom ipv linksom zoals het tot nu toe altijd was.
In augustus doen we ze dan weer linksom.

repin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:30

Hippogriff schreef:
De afstanden in KWB zijn niet helemaal hetzelfde, ze worden wat korter (vooral de klasse 2).

Tsja, statistieken zijn al niet zo mijn ding, en 68 om 62 valt wat mij betreft ook in dezelfde categorie ;) Als je paard het één kan dan het ander ook. Verschillende organisaties hebben ook alleen 'ongeveer-afstanden' doorgegeven, bijv. ca. 80 km. Maar of dat nu in de praktijk 83 of 85 wordt, dat hoort toch niet zoveel uit te maken voor je training/wedstrijdvoorbereiding.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 09:03

De afstanden van DME staan op de site. Zijn hetzelfde als in 2011, maar de klasse 4 vervalt.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:05

Hippogriff schreef:
Citaat:
Voor wie nieuwsgierig is naar de afstanden: de meeste wedstrijden houden gewoon de afstanden van vorig jaar aan (bijv. KWB,

De afstanden in KWB zijn niet helemaal hetzelfde, ze worden wat korter (vooral de klasse 2). Is ook zo doorgegeven aan de redactie.

Overigens doen we in maart de routes andersom. Dus rechtsom ipv linksom zoals het tot nu toe altijd was.
In augustus doen we ze dan weer linksom.

welke afstand worden het dan?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:25

Staan op de site van www.pendurance.nl

Ik meende 21 en 42 en de lange klasse 1 en klasse 2 weet ik niet uit mijn hoofd...

Ik ben van plan om de 42 km te starten in kwb!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:33

ok dank je wel Kim

zag het op de site zo gauw niet, maar is wel gunstig dat het nu 42 ivm kwalificaties van de musketiers ;)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:39

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:22

Ik heb nu ook een voorlopige planning, nu maar hopen dat we beide gezond blijven....

maart:KWB I lange kl 1
april: UHR lange kl 1
mei: Ermelo korte kl 2
juni: DME kl 1 (ja ik ga proberen mijn hoogtevrees te overwinnen :+ )
ZVR vrijwilligen
juli: 3 daagse Loenen (mooi trainen daar :Y) )
augustus: KWB lange kl 2
september: SHR lange kl 2
oktober: ???? hangt af van ons seizoen