Weer wat geleerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maximiliano schreef:Leuk filmpje!! Jij rijd duidelijk minder terug als ik in de dubbeltjes van de smalletjes!
Weer wat geleerd
Rox_Basil schreef:maximiliano schreef:Leuk filmpje!! Jij rijd duidelijk minder terug als ik in de dubbeltjes van de smalletjes!
Weer wat geleerd
't lijkt denk ook een beetje alsof ik niet heel erg terug kom maar had de afstanden gelopen en hij was fijn te rijden dus paste zo precies.
Normaal wil hij er wel eens langs lopen maar nu was hij keurig recht gelukkig
maximiliano schreef:Ja daar had ik dus last van... Train heel veel in moordrecht en voorhout maar daar staan zulke combinaties ook niet! Ga het maar proberen met 2 pallets ofzo in de bak op stal!
Vanaf volgend jaar ben ik alleen nog maar bij jullie hoor!! 
) en heb de laatste 2 crossen afgezegd.
Bonny_CT schreef:uuhh ik slaap veel en doe bijna niks.. Dan gaat het redelijk.. Kom tegen half 12 mn bed uit, net even bij paard wezen kijken, zo weer even uur slapen en dan kan ik vanvaond weer door. Dan rond 11 uur weer moe. 's Avonds gaat het beter dan overdag dus dan maar iets meer dan. Mn pols kan nog niet zoveel, neus is nog beurs en hoop blauwe plekken.
Hoofdpijn valt mee, vooral erg moe.
Denk dat ik Diepenheim ook af ga zeggen, rustig aan weer beginnen, hoop 16 oktober naar de KNHS te kunnen voor training van Rob jansen. Dan wat dressuur wedstrijden weer beginnen en wat springen. Denk dat het verstandiger is om volgend jaar weer te crossen, diepenheim is een end weg, en moet ik er erg vroeg uit. Is al over 3 weken. Straks te moe en dan daardoor een mis afstand als ik nog niet helemaal fit ben. Vergeef ik mezelf nooit.
Wat zouden jullie doen in zo'n geval?