[SGW] Verslagen SGW Lisse 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maximiliano

Re: Verslagen SGW Lisse 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 21:34

Leuk filmpje!! Jij rijd duidelijk minder terug als ik in de dubbeltjes van de smalletjes!
Weer wat geleerd :D

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 14:05

iemand een idee wie de fotograaf was die bij 10 en 11 stond??

Rox_Basil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 15:30

maximiliano schreef:
Leuk filmpje!! Jij rijd duidelijk minder terug als ik in de dubbeltjes van de smalletjes!

't lijkt denk ook een beetje alsof ik niet heel erg terug kom maar had de afstanden gelopen en hij was fijn te rijden dus paste zo precies.

Normaal wil hij er wel eens langs lopen maar nu was hij keurig recht gelukkig :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 21:05

Rox_Basil schreef:
maximiliano schreef:

't lijkt denk ook een beetje alsof ik niet heel erg terug kom maar had de afstanden gelopen en hij was fijn te rijden dus paste zo precies.

Normaal wil hij er wel eens langs lopen maar nu was hij keurig recht gelukkig :D

Ja daar had ik dus last van... Train heel veel in moordrecht en voorhout maar daar staan zulke combinaties ook niet! Ga het maar proberen met 2 pallets ofzo in de bak op stal!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 07:22

maximiliano schreef:
Ja daar had ik dus last van... Train heel veel in moordrecht en voorhout maar daar staan zulke combinaties ook niet! Ga het maar proberen met 2 pallets ofzo in de bak op stal!

Effe off-topic... Ik heb ook moeite met smalletjes, en dubbel al helemaal! Mijn vader is terreinbeheerder in Voorhout, dus heb aan hem al voorgesteld om volgend jaar wat meer smalle hindernissen neer te zetten. Lijkt me een goede oefening!

Rox-Basil, ik heb gisteren je filmpje nog even bekeken, leuk! Grappig ook om te horen hoe je je paard steeds aanmoedigt. Ik doe dat ook en gebruik ook nog eens dezelfde woorden als jij. Dus was af en toe alsof ik naar stukken uit mijn eigen parcours zat te kijken. Alleen deed ik dit keer BB en jij L, dus dat was dan wel weer een belangrijk verschil.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 19:50

In Voorhout zijn ook wel smalletjes aanwezig en in moordrecht ook. Als je het aan Michiel of Erik doorgeeft, houden ze daar gerust rekening mee. De smalletjes zijn vaak makkelijk verplaatsbaar, die zet je zo achter een andere sprong en voila een dubbel met een smalletje.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 21:51

Goed geregeld Marleentje _/-\o_ Ben vanaf volgend jaar ook lid in Voorhout dus ben helemaal blij!!!

FE heb in moordrecht indd de smalletjes gedaan! Dat waren alleen steeds enkele.... Goed dat ik weet dat ik het aan Eric kan vragen! (heb me ingeschreven in jullie groep volgend jaar ;) )

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:07

En Michiel zet ze in verzoek zo voor je neer hoor! In moordrecht zijn sommige smalletjes erg makkelijk te verplaatsen namelijk.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 22:10

Ahaa dat wist ik dus niet :D Vanaf volgend jaar ben ik alleen nog maar bij jullie hoor!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:26

In de winter gaan we toch wel een keer naar Michiel? Leuk joh! Maar we dwalen af van Lisse. :o

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 07:09

Gezellig dat je er volgend seizoen ook bij bent Max! Ik rij dan in de les na jullie, maar dan komen we elkaar zeker tegen.

We dwalen inderdaad af... Weinig nieuws meer te vertellen over Lisse denk ik. Ik heb nog maar weinig foto's gezien (van de zaterdag), jammer! Ik heb wel foto's van het springen, maar niet van het crossen. Dus als er nog mensen zijn die foto's hebben... graag!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 11:22

Freggle_Edge schreef:
In de winter gaan we toch wel een keer naar Michiel? Leuk joh! Maar we dwalen af van Lisse. :o

Jaa leuk spreken we zelfde les af!! We appen wel!!

En nee marleentje geen fotograven meer gevonden helaas...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:43

weten jullie of er iemand bij hindernis 1 tot en met 4 foto;s heeft gemaakt in de cross op zondag?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:56

hoe gaat het met je Bonny?

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:00

uuhh ik slaap veel en doe bijna niks.. Dan gaat het redelijk.. Kom tegen half 12 mn bed uit, net even bij paard wezen kijken, zo weer even uur slapen en dan kan ik vanvaond weer door. Dan rond 11 uur weer moe. 's Avonds gaat het beter dan overdag dus dan maar iets meer dan. Mn pols kan nog niet zoveel, neus is nog beurs en hoop blauwe plekken.

Hoofdpijn valt mee, vooral erg moe.
Denk dat ik Diepenheim ook af ga zeggen, rustig aan weer beginnen, hoop 16 oktober naar de KNHS te kunnen voor training van Rob jansen. Dan wat dressuur wedstrijden weer beginnen en wat springen. Denk dat het verstandiger is om volgend jaar weer te crossen, diepenheim is een end weg, en moet ik er erg vroeg uit. Is al over 3 weken. Straks te moe en dan daardoor een mis afstand als ik nog niet helemaal fit ben. Vergeef ik mezelf nooit.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:16

Ik ben in Hattem over de kop gegaan (later in het seizoen, 3 weken bloed gespuugd :o ) en heb de laatste 2 crossen afgezegd.
Ben eerst gaan zorgen dat ik beter werd en toen in weer gaan starten. Merrie stond ook 3 weken stil, dus die wilde ik ook niet zomaar een Z cross insturen.

Inmiddels door schade en schande wijs, ik ben 1 keer te snel aan de gang gegaan na een hersenschudding en heb daar een jaar of 5 last van gehad. Niet dagelijks, maar wel iedere 3 á 4 weken.

Ik zou alles afzeggen, ook 16 oktober en eerst zorgen dat ik beter werd.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:02

Ik slaap ook echt veel! Net nieuw gips en dinsdag weer.
Roos het is wel een spalk, dinsdag kunstof.

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:11

Bonny_CT schreef:
uuhh ik slaap veel en doe bijna niks.. Dan gaat het redelijk.. Kom tegen half 12 mn bed uit, net even bij paard wezen kijken, zo weer even uur slapen en dan kan ik vanvaond weer door. Dan rond 11 uur weer moe. 's Avonds gaat het beter dan overdag dus dan maar iets meer dan. Mn pols kan nog niet zoveel, neus is nog beurs en hoop blauwe plekken.

Hoofdpijn valt mee, vooral erg moe.
Denk dat ik Diepenheim ook af ga zeggen, rustig aan weer beginnen, hoop 16 oktober naar de KNHS te kunnen voor training van Rob jansen. Dan wat dressuur wedstrijden weer beginnen en wat springen. Denk dat het verstandiger is om volgend jaar weer te crossen, diepenheim is een end weg, en moet ik er erg vroeg uit. Is al over 3 weken. Straks te moe en dan daardoor een mis afstand als ik nog niet helemaal fit ben. Vergeef ik mezelf nooit.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval?

Ik zou het rustig aan doen en voorlopig eerst maar eens zorgen dat jeje weer helemaal top voelt!
16 oktober is ook al snel, maar ik zou t nog ff aankijken denk ik als ik jou was..
En wat roos ook zegt het zou zonde zijn dat t mis zou gaan omdat je jezelf niet genoeg tijd hebt gegunt..
Maar snap het wel zou het zelf ook lastig vinden alsk in jou situatie zou zitten..

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:39

dank jullie wel dames....!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:14

Beterschap Bonny!! En idd, kalm aan, dan breekt het lijntje niet.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 22:16

Bonny ik heb geen fotograaf in het eerste gedeelte gezien tijdens het rijden!

Ik liep wel de cross tijdens nummer 5! Toen stond er een mannelijke fotograaf op het pad tussen 3 en 4! Was een man, jaar of 50, kalend en met een bril! Wie weet heeft hij jou op de foto!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 22:16

En indd luister goed naar Roos! Die spreekt uit ervaring! Na die harde klap op je hoofd ook een nieuwe cap aanschaffen hoor!
Sterkte!!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:05

mn cap is total loss.. reed gelukkig al nooit meer met die cap, zat neit lekker, heb mn uvex nog, maar die was nat dus had mn andere cap opgezet!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:24

pfff, total loss, beste klap geweest, hoewel het natuurlijk ook net is hoe het aankomt. Nou ja, hoe dan ook, die cap kan dus mooi de container in.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:11

Maar liever de cap dan mn hoofd