Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissFreubel schreef:@Sevke
Laat haar toch. Sommige mensen zijn je energie niet waard. Moet je ook niet proberen te overtuigen. Jij denkt toch niet werkelijk als je het woord Fjord en Western in één zin hoort, dat je haar op serieuze wedstrijden tegen zal komen.....laat gaan......
.amanda1980 schreef:MissFreubel schreef:@Sevke
Laat haar toch. Sommige mensen zijn je energie niet waard. Moet je ook niet proberen te overtuigen. Jij denkt toch niet werkelijk als je het woord Fjord en Western in één zin hoort, dat je haar op serieuze wedstrijden tegen zal komen.....laat gaan......
blijkbaar lopen er dus toch fjorden serieus in verschillende takken van de wedstrijd western sport. maar ach, je blijft altijd neerkijkers houden. in de dressuur tel je niet mee zonder kwpner en in de western zonder quater.
maar goed, geef dan maar eens de defintie volgens jou van serieuse wedstrijd sport. tel je mee vanaf de L3? L2? L1?
ook jij bent gestart in de L5. maakt mij dus niks minder dan jij of was jij toen soms ook geen serieuse wedstrijd ruiter? triest hoor dat kortzichtige gezanik
Ojajoh schreef:MissFreubel. schreef:Jij denkt toch niet werkelijk als je het woord Fjord en Western in één zin hoort, dat je haar op serieuze wedstrijden tegen zal komen.....laat gaan......
wat een arrogantie.....
Sneu hoor.
MissFreubel schreef:Voorlopig ben ik niet degene die denigrerend spreekt over de reiningsport of welke discipline dan ook.. Zolang jij reining een beetje rondjes rijden vindt, wie is hier dan arrogant.

Ojajoh schreef:MissFreubel schreef:Voorlopig ben ik niet degene die denigrerend spreekt over de reiningsport of welke discipline dan ook.. Zolang jij reining een beetje rondjes rijden vindt, wie is hier dan arrogant.
uhm...jij?
althans vind ik.....en ik heb nergens gezegd dat reining alleen rondjes rijden is ......
dus................
MissFreubel schreef:Je hebt gelijk, verkeerde gequote (valt niet mee op minilaptop), ik had het uiteraard over Amanda.
Ik was een meelezer en heb nergens mijn meningen over Fjorden of wat dan ook gegeven, maar ik voel me persoonlijk aangevallen idd door TS als zij het lef heeft om zo neerbuigend over de reining te spreken. Dan kun je zoiets verwachten als je zulke uitspraken doet. Maar dan moet je achteraf niet huilen als de andere kindjes dan lelijk tegen je doen.......
amanda1980 schreef:1 van mijn redenen waarom western mij zo aan trekt is de sfeer naast het rijden. dat trekt mij nog steeds heel erg aan. dat bokt weer zo reageert zegt mij meer over bokt dan over de sport!
Lekker naar de wedstrijdjes komen, het is altijd hartstikke gezellig
sevke schreef:Beste Amanda, ik heb nog geen denigrerend woord gezegd over fjorden of trail of wat dan ook. Ik ben van mening dat iedereen maar moet doen wat hij/zij leuk vindt, en is dat meedoen aan de Prix de 'l Arc de Triomphe met een Belgisch Trekpaard, dan is dat maar zo.
Maar het stoort mij dus wel dat JIJ denigrerend gaat doen over MIJN sport, namelijk reining. Reining is heel wat meer dan "rondjes galopperen", en "eens van galop wisselen". Het cirkelwerk vind ik persoonlijk één van de moeilijkste stukken in een pattern, net als de figure 8.
Ik heb nog nooit met een fjord gereden, ik heb er trouwens ook geen ambitie voor, en daarom spreek ik mij niet uit over het al dan niet hebben van westernkwaliteiten van deze dieren.
En als jij nog nooit reining gereden hebt, zou ik je vriendelijk doch met aandrang willen vragen om ook je mond te houden over de moeilijkheidsgraad ervan, want uit je post spreekt duidelijk dat je er geen jota verstand van hebt.
Maar zo is het op bokt nogal dikwijls : de grootste brullers zijn de stoerste bakrandridders.
maar tot op dit moment zijn we nog heel erg basis bezig en dit gaat goed, dus ik blijf gewoon doen, we hebben er beide plezier in