[SGW] Verslagen SGW Vasse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:51

Lijkt mij sterk dat Harm er achter zit.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:52

Dat moet haast wel, is de enige mannelijk L ruiter die foutloos was.
Of zijn gegevens hier op bokt moeten niet kloppen (ik heb zelf ook een tijdje per ongeluk als man op bokt gestaan :') )

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:53

Texelse: 60 had hij er :P Maar had eerder al gezegd dat het er maar 1 kon zijn aangezien maar 1 man foutloos heeft gecrosst :)
En kan idd zijn dat er niks van de info klopt op bokt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:55

_lautje_ schreef:

Dat verbaasde mij dus ook wel, aan de andere kant is hij nog jonger dus misschien in het heetst van de strijd een aantal niet zulke nette opmerkingen gemaakt.
Alleen van de 2 andere manlijke L deelnemers kan ik het me ook niet voorstellen. Arjen is volgens mij minimaal mijn leeftijd (38) en Anke der schoonvader zal ook de 40 wel gepasseerd zijn :P

_Noor

Re: Verslagen SGW Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:12

Wie het ook is, hij moet zich diep schamen!

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:17

arjan kan het echt echt echt niet zijn geweest.. hij weet niet eens hoe bokt werkt :')

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:18

lruiter schreef:
Bij de dubbel en de coffin zaten de stijljury. Nee maar ik vind het een beetje doelloos omdat ik in mijn leven heel wat crossen gereden en gezien en het vielmij op dat van de ruiters die ik gezien heb, dat waren alle b ruiters en 15 l ruiters dat meer dan de helft gewoon in mijn ogen onervaren was.

Misschien word het eens tijd dat jij wat SPECIFIEKER vermeld wat JOU ervaring in je hele leven dan wel niet is :( Komen we allemaal bij jou lessen, want blijkbaar ben jij geweldig.
Ik wilde me er niet in mengen, maar de opmerking naar ROWO maakte mij echt pissed. De hele sfeer over Vasse zegt mij al genoeg om weer voor Ysselsteyn te gaan want ook die was niet de makkelijkste als L en M cross maar wel super top en bovenal heel eerlijk !!!!
Daarbij heb ik zelf helemaal geeeeeeeeeen hoge pet op van de woorden van de heer Tepperik en alles wat die man nog te zeggen heeft neem ik zeker met een korrel zout en dat kan ik uit eigen persoonlijke ervaring zeggen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:30

Duidelijke mening Bianca,
Het topic Vasse laat ik nu voor wat het is. Ik hoop dat lruiter geen lid is van de organisatie, want hij heeft meer verknoeid dan goed gedaan met z'n posts, en dat de organisatie Vasse iets positiefs weet te halen uit alle commentaar die er geleverd is.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:36

L ruiter geeft zelf in een post aan nog maar 5 jaar te rijden. Laten we het houden op hoog moed komt voor de val en het ongeoefende oog van een "beginner" nee sorry die neem ik zeker niet serieus :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:38

_lautje_ schreef:

Nee die zou dit echt NOOIT zeggen!!! Hij weet nl echt wel waar hij het over heeft!
(hoe komen jullie er touwens bij dat het een man is die foutloos was??)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:40

Billy, in zijn profiel staat dat ie een man is en hij heeft in een verslagje gezegd dat ie foutloos was in het L

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:43

Lijkt mij stug dat het iemand van de organisatie is. Want zulke opmerkingen ga je als organisatie zijn de niet op internet plaatsen.
Het is dus een fan van de wedstrijd, of familie van de parcoursbouwer oid. En dan nog vind ik dat je op die manier evengoed de organisatie te schande maakt. Misschien zijn die wel bereid om de kritiek goed op te pakken namelijk.

En als deze persoon een beetje lef heeft verteld hij/zij gewoon wie hij is.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:45

AntheaV schreef:
Billy, in zijn profiel staat dat ie een man is en hij heeft in een verslagje gezegd dat ie foutloos was in het L

De leeftijd die in het profiel genoemd wordt klopt iig niet met de leeftijd van de persoon die het volgens de suggesties zou zijn.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:45

AntheaV schreef:

Ook al klopt dat profiel niet er waren er weinig foutloos, dus ook al is het een vrouw, dan nog is het nog een kleine groep.. ;)

Ik vind het erg teleurstellend dat mensen die een hobby uitoefenen zo worden "af"gezeken, laat die mensen van mij part 10 jaar lang B blijven rijden, wat maakt dat uit. Tegenwoordig mag je ook eeuwig B klassiek springen, dus laat een ieder lekker zijn hobby uitoefenen ipv af kraken zoals Lruiter dat nu doet.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:51

Vrouw 26 jaar en foutloos (zegt ze)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:54

Evony schreef:
Vrouw 26 jaar en foutloos (zegt ze)

ja precies, maar in het profiel stond "man" en overigens heeft dit profiel enkelt en alleen op Vasse SGW gereageert.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:05

Het is echt geen man, of 1 zonder ballen om zo de bitch uit te hangen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:06

het maakt toch ook verder niet uit, we weten zelf hopelijk wel waarom we rijden en wat we kunnen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:13

Jammer dat er op de uitslag geen vereniging vermeld staat :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:14

Het maakt mij verder ook niet uit wie hij of zij is. Maar die opmerking is mij totaal in het verkeerde keelgat geschoten. :r Als iedereen in de SGW zo zou zijn geweest, was ik idd wel lekker gaan dressuren en springen!

edit: Als het die Harm niet is, dan blijven er dus nog 5 personen over wie het kunnen zijn geweest.

horzelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:29

natuurlijk is er evaluatie en ook zijn er veel goede en leuke berichten binnen gekomen van B ruiters die het fantastisch vonden in Vasse.
ook op hindernis 15/12 was het alternatief sloot voor vele te moeilijk...je kon ermet stap door..vervolgens aanzetten om hindernis te springen..nou als dat al moeilijk is..dus mail de voorzitter..via de site de bosruiters en hij zal alles meenmen in de evaluatie
.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:34

Persoonlijk zou ik er weinig heil in zien om de voorzitter te mailen. Als je ziet wat voor berichten er hier neergezet worden dan vergaat de lol van een normale discussie snel.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:34

Net wat horzelover zegt, probeer die bokker los te zien van de organisatie, want die heeft er echt niks mee te maken.
Ze hebben geprobeerd er een mooie cross van te maken, ontzettend veel vrijwilligers etc. en staan natuurlijk open voor verbeteringen.

Dus mocht iemand het nog willen, mail vooral een lijstje met opbouwend commentaar naar de vereniging. :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 15:07

Geef de organisatie de link van dit topic, lijkt mij voldoende. En kijk eens heel objectief naar de uitslagen....
O nee, ik zou hier niet meer posten..... sorry, kon het niet laten. :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 15:21

horzelover schreef:
natuurlijk is er evaluatie en ook zijn er veel goede en leuke berichten binnen gekomen van B ruiters die het fantastisch vonden in Vasse.
ook op hindernis 15/12 was het alternatief sloot voor vele te moeilijk...je kon ermet stap door..vervolgens aanzetten om hindernis te springen..nou als dat al moeilijk is..dus mail de voorzitter..via de site de bosruiters en hij zal alles meenmen in de evaluatie
.

Paarden komen terug op de water dus je moet haast al in stap, dat lijkt me ten eerste al niet de bedoeling. De afstand na het water tot de hindernis was mega kort, de hindernis smal en hoog. Vooral voor de B paarden is zoiets toch echt moeilijker als de gewone sprong die er naast stond. Een alternatief hoort makkelijker en tijdrovender te zijn.

Ik ga nog bedenken of ik de organisatie ga mailen of niet.