Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_lautje_ schreef:Lijkt mij sterk dat Harm er achter zit.
lruiter schreef:Bij de dubbel en de coffin zaten de stijljury. Nee maar ik vind het een beetje doelloos omdat ik in mijn leven heel wat crossen gereden en gezien en het vielmij op dat van de ruiters die ik gezien heb, dat waren alle b ruiters en 15 l ruiters dat meer dan de helft gewoon in mijn ogen onervaren was.
Komen we allemaal bij jou lessen, want blijkbaar ben jij geweldig.
AntheaV schreef:Billy, in zijn profiel staat dat ie een man is en hij heeft in een verslagje gezegd dat ie foutloos was in het L

Als iedereen in de SGW zo zou zijn geweest, was ik idd wel lekker gaan dressuren en springen!

horzelover schreef:natuurlijk is er evaluatie en ook zijn er veel goede en leuke berichten binnen gekomen van B ruiters die het fantastisch vonden in Vasse.
ook op hindernis 15/12 was het alternatief sloot voor vele te moeilijk...je kon ermet stap door..vervolgens aanzetten om hindernis te springen..nou als dat al moeilijk is..dus mail de voorzitter..via de site de bosruiters en hij zal alles meenmen in de evaluatie
.