Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dacht dat paard lijkt veel op boy van jou en idd jullie waren het ook!

Ben nu weer aan het uploaden, mijn pc en ik liggen een béétje in echtscheiding..
)
Ik heb er niemand overheen zien gaan, maar er stonden wel wat hoefafdrukjes. Ik denk dat er weinig zijn geweest die de sloot hebben genomen, de punt aan de linkerkant of de hoge picknick. De dikke oxer heb ik wel meermaals gesprongen zien worden en dat zag er eigenlijk heel erg simpel uit.

Danique1990 schreef:ik koos de eerste keer voor het muurtje, omdat ik daar in principe in stap ook overheen zou kunnen en omdat deze hindernis toch twee keer kwam. De tweede keer koos ik voor de oxer (wel de lage natuurlijk he) en die was inderdaad veel makkelijker dan het gekke muurtje.Ja dat had ik eigenlijk ook. Dat ik dacht dat de oxer makkelijker was dan het muurtje.. maar op de een of andere manier kies je dan toch maar voor het lage, omdat je denkt dat het simpeler is voor je paard.
_l_amanda_l_ schreef:hier de link (staat ook op de beginpagina van mn site, en die staat weer in mn onderschrift! )
De volgorde wàs op starttijd, maar door uploaden ligt alles wat doorelkaar
Maar volgens mij staan ze nu net andersom: beginnend met kwart voor vier, eindigend met kwart voor tien
(ik was van hindernis 3 en 9 naar de waterbak en "heuvel" gelopen, nu dus andersom zichtbaar )
*edit: de eerste vier zijn random nummers, die werden bij de 1e poging niet geüpload..
Joki schreef:Ik heb wel bij deze oefencross gemerkt dat ik heel bang ben dat Ferrose gaat staken (ofwel haar supertutjesmodus aanzet) dat ik alles doe om het te voorkomen en daardoor bijna al het moeilijkere ben gaan vermijden. Volgende keer toch maar gewoon iets meer risico nemen en als ze dan toch in supertutjesmodus gaat maar het gevecht erom aangaan, want zo is het wel een prima rondje voor het vertrouwen en daar is niks mis mee, maar als ik me door supertutjesmodus laat leiden komen we geen steek verder