[SGW] Verslagen oefencross Putten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: Verslagen oefencross Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:39

Dank je voor kijken :D

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:11

_PSM_ ik heb jou idd gezien toen je naar de trailer ging en me aan keek :P Dacht dat paard lijkt veel op boy van jou en idd jullie waren het ook! :j

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:22

Muts, dan moet je volgende keer gewoon iets zeggen ;)

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:23

Volgende x zou ik iets zeggen ;) :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:44

Volgens mij hek ik een bekende sgw-bokker gespot, maar ik weet niet meer wie het is. Een jonge dame, met blond haar, op een vos. Amazone droeg een bril en een blauw AJ. Of ben ik nou helemaal abuis....

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 18:58

:D Ben nu weer aan het uploaden, mijn pc en ik liggen een béétje in echtscheiding.. :z
Er komen er nog véél meer bij, (in totaal zijn het er zo'n 750, en da's allemaal handwerk omdat mn pc echt niet meewerkt, daarom duurt het zolang :+ )
Maar zodra ze er allemaal op staan, kunnen jullie via het contactformulier op mn site even een berichtje sturen,
dan kun je alle foto's waar je opstaat voor 10€ op een cdtje krijgen! :))
Ik hoop alles vanavond erop te hebben.

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 20:00

Ik heb behalve de punt aan de linkerkant heb ik alle hoogste kanten gekozen, gave oxer en picknicktafel waren het :D
Vond de punt rechts wel mooi genoeg, ons M debuut moet immers nog komen.
Waren dus ook maar weinig die de sloot bij hind 3 sprongen of niet?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 20:06

:j Ik heb er niemand overheen zien gaan, maar er stonden wel wat hoefafdrukjes. Ik denk dat er weinig zijn geweest die de sloot hebben genomen, de punt aan de linkerkant of de hoge picknick. De dikke oxer heb ik wel meermaals gesprongen zien worden en dat zag er eigenlijk heel erg simpel uit.

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 20:49

oxer is ook met name voor de ruiter een struikelpunt denk ik, betrapte mezelf er ook op. te veel prutsen als het hoger wordt. het is voor het paard denk ik makkelijker te springen dan dat gekke versierde muurtje. :p

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:10

Ja dat had ik eigenlijk ook. Dat ik dacht dat de oxer makkelijker was dan het muurtje.. maar op de een of andere manier kies je dan toch maar voor het lage, omdat je denkt dat het simpeler is voor je paard.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:25

ik heb van 10 tot 13u bij "de punt" gestaan, dit was de enigste die ik over de zijkant zag springen:
Afbeelding

*edit: *\o/* ik heb eindelijk alles online! Onder diezelfde link als de eerste 100 ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:45

amanda zit er in het geuploade een logische volgorde (bijvoorbeeld laatst gemaakte foto's eerst), aangezien mijn paard niet zo super opvallend is scheelt me dat een beetje zoeken

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:46

Mooie foto's heb je gemaakt Amanda :)

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:50

Heb je de link nog een keer, Amanda? Ik doe ws iets verkeerd, want ik kan de fotos niet vinden :\

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:54

hier de link (staat ook op de beginpagina van mn site, en die staat weer in mn onderschrift! )
De volgorde wàs op starttijd, maar door uploaden ligt alles wat doorelkaar :\
Maar volgens mij staan ze nu net andersom: beginnend met kwart voor vier, eindigend met kwart voor tien ;)
(ik was van hindernis 3 en 9 naar de waterbak en "heuvel" gelopen, nu dus andersom zichtbaar )
*edit: de eerste vier zijn random nummers, die werden bij de 1e poging niet geüpload..

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:10

Wauw! mooie foto's hoor!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:14

mooie foto's Amanda!

Annetje die van jou met Vies bovenop de piano is wel heel stoer. zoals hij daar staat te kijken

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:15

Mooie foto's Amanda, dankjewel!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 22:22

Danique1990 schreef:
Ja dat had ik eigenlijk ook. Dat ik dacht dat de oxer makkelijker was dan het muurtje.. maar op de een of andere manier kies je dan toch maar voor het lage, omdat je denkt dat het simpeler is voor je paard.
ik koos de eerste keer voor het muurtje, omdat ik daar in principe in stap ook overheen zou kunnen en omdat deze hindernis toch twee keer kwam. De tweede keer koos ik voor de oxer (wel de lage natuurlijk he) en die was inderdaad veel makkelijker dan het gekke muurtje.

Amanda, zet je de link naar je foto's in het centrale topic daarvoor?

Jammer dat ik zo gek kijk, maar deze is inderdaad wel mooi:
http://i1179.photobucket.com/albums/x38 ... gw574.jpgp
en stiekem kan ik mijn 'IEKS! ik ga niet!' actiefoto van Vies toch ook wel waarderen.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:24

_l_amanda_l_ schreef:
hier de link (staat ook op de beginpagina van mn site, en die staat weer in mn onderschrift! )
De volgorde wàs op starttijd, maar door uploaden ligt alles wat doorelkaar :\
Maar volgens mij staan ze nu net andersom: beginnend met kwart voor vier, eindigend met kwart voor tien ;)
(ik was van hindernis 3 en 9 naar de waterbak en "heuvel" gelopen, nu dus andersom zichtbaar )
*edit: de eerste vier zijn random nummers, die werden bij de 1e poging niet geüpload..

Ah, dank je. Zitten echt mooie en leuke fotos tussen. Helaas was ik om kwart voor tien al klaar -O-

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:25

Mooie foto's helaas maar 2 van mij en 1 hetzelfde als bellatrix

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:32

Ik heb wel bij deze oefencross gemerkt dat ik heel bang ben dat Ferrose gaat staken (ofwel haar supertutjesmodus aanzet) dat ik alles doe om het te voorkomen en daardoor bijna al het moeilijkere ben gaan vermijden. Volgende keer toch maar gewoon iets meer risico nemen en als ze dan toch in supertutjesmodus gaat maar het gevecht erom aangaan, want zo is het wel een prima rondje voor het vertrouwen en daar is niks mis mee, maar als ik me door supertutjesmodus laat leiden komen we geen steek verder

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:42

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:44

Joki schreef:
Ik heb wel bij deze oefencross gemerkt dat ik heel bang ben dat Ferrose gaat staken (ofwel haar supertutjesmodus aanzet) dat ik alles doe om het te voorkomen en daardoor bijna al het moeilijkere ben gaan vermijden. Volgende keer toch maar gewoon iets meer risico nemen en als ze dan toch in supertutjesmodus gaat maar het gevecht erom aangaan, want zo is het wel een prima rondje voor het vertrouwen en daar is niks mis mee, maar als ik me door supertutjesmodus laat leiden komen we geen steek verder

Joki, juist in een oefencross als deze kun je mooi je grenzen verleggen. Er hangt niks van af, je kan niet uitgebeld worden, je paard en jij kunnen er alleen maar een hoop van leren als je het op de juiste manier aanpakt. En idd door de moeilijkheden te vermijden schiet je helemaal niks op!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 22:47

Joki: Wat voor moeilijkheden heb je precies vermeden dan? Want ik dacht dat jij toch ook de hogere sprongen genomen had? :)

Ik moet zeggen dat ik achteraf veel meer van de oefencross geleerd had dan ik had gedacht. Als ik er nu over nadenk kan ik bijna niet wachten om het nóg een keer te proberen en alles wat ik heb gezien, gevoeld en gehoord, toe te passen! haha