endurance holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:17

Karin schreef:
Ik heb de groomroute uitgeschreven en op de lijst gezet. Wie 'm alsnog als Word-documentje wil hebben, mag ff zijn of haar e-mailadres naar mij PB-en. Lachen

Omdat we toch in de buurt moesten zijn hebben we vanmiddag de groomroute even verkend aan de hand van de routekaart. Was hier en daar even zoeken, maar best wel goed gelukt.

Zit ik daarna weer thuis en zie ik pas die mooie uitgeschreven groomroute .... op de achterkant van de kaart nota bene ....
nogmaals

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:23

Niet om het een of ander, maar het valt me opeens op dat de auteur van dit topic niet op de startlijst voorkomt ...

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 23:54

lageveld: dat was mij ook al opgevallen en nadat ik haar een pbtje had gestuurd bleek dat haar pony niet in de juiste conditie was en heeft ze besloten niet mee te doen, zo is dat ook weer opgehelderd Knipoog

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 01:03

Lepeltje schreef:
Ik doe de 27 km dus ik hoef er blijkbaar niet absurd vroeg uit. Haha! Nou maar hopen dat ik er uiteindelijk ook aankom, ik denk niet dat Trix de trailer in wil. (iemand nog tips? De vorige keer moesten er 5 mensen aan te pas komen)
Maar goed, ik ga gewoon heel vroeg dan heb ik alle tijd haar erin te krijgen. Tong uitsteken
Ik heb er iig heel erg veel zin in.

Tips ? ja.. niet gelijk die 5 mensen erbij. Het beste is proberen alleen met Trix en uit je eigen hoofd zetten dat Trix er niet in gaat of wil.
Prent in je hoofd dat je dit samen met Trix gaat doen en ban de twijfel uit je kop. Ik weet dat dit moeilijk is, maar Trix merkt en weet wanner je zelf twijfelt of onzeker bent. En neem er de tijd voor wanneer je alleen bezig bent; probeer zo rustig mogelijk over te komen naar Trix, ook wanneer ze niet meteen de loopplank oploopt ... gewoon doen alsof er niets aan de hand is en dat ook uitstralen; .. moeilijk maar het werkt ... en ik merk nu dat het erg moeilijk is om het in woorden te vatten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:45

lageveld schreef:
Zit ik daarna weer thuis en zie ik pas die mooie uitgeschreven groomroute .... op de achterkant van de kaart nota bene ....
nogmaals

Haha, ja echt? Die heb ik ook nog niet gezien, mijn kaart heb ik zondag gebruikt bij de training en bij mijn ouders laten liggen. De groomroute van mezelf heb ik met behulp van die kaart en herkenningspunten gemaakt... Dubbel werk dus, als ik het zo hoor. Haha!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:46

ik kom naar jullie zwaaien,zwaaien jullie wel terug........
groeten baudy

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:30

Hoi allemaal,

Leuk dat er zoveel Bokkers naar Holten gaan!!!
Ik dacht laat ik ook eens even melden dat we (ik samen met Woestein) startnr 99 hebben....
We rijden voor het eerst mee en ik hoop dat ik woes een beetje kan houden in het begin.....
We hebben al in overleg met Evelien (startnr 65) wat getraind en ik hoop dat dat zo goed is...
Vanavond komt de hoefsmed nog even bekappen en beslaan en dan nog 2 daagjes rustig aan stapwerk en ontspanning doen en dan is het zover!!!
Ik zou zeggen groetjes en tot een zaterdag...

Uiteraard neem ik mijn DIGI mee!!!

Angenita en Woestein

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:33

Ik zal zwaaien Baudy. Laat je even weten dat jij het bent? Want in wedstrijd ben ik meestal nogal blind Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:36

Jeetje, zo veel nummers om te onthouden... *LOL*

Ik ga straks alle bekenden even een geel kleurtje geven op de startlijst, en de bijschrijvingen erbij schrijven (u-huh Haha!). En roep anders even als je een bruine dravebier met een grote scheve kol voorbij ziet hobbelen met iemand in het blauw erop, want dan zijn wij dat. Haha!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:54

Even de lijst bekeken....

Welke Bokkers doen er mee.....
81 km:
170, 176
55 km:
187, 204
37 km(paarden) :
4,10, 16, 24
pony's:
34, 37
27 km (kennismaking):
85, 90, 93, 99, 101

Al met al 15 man!!!!!!!! Haha!

Mocht ik toch iemand vergeten zijn......sorry....
zet dan je nummer in dit topic!!

Groetjes Angenita en Woestein

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:57

Hihii het gaat nog een heuse boktmeeting worden...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:45

En dan nog de mensen die groomen en/of gewoon aanwezig zijn - ik ben namelijk aanwezig als fotograaf Haha!
(en herkenbaar aan kort blond haar met vuurrode uitgroei, ik zal nog even kijken of ik ergens een herkenbaar shirt heb..)

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:01

ArwenLune schreef:
En dan nog de mensen die groomen en/of gewoon aanwezig zijn

Heey collega! Haha! Ik ga met Vippie mee als als groom. Dus nog een bokker meer!

Groetjes, Denise

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:39

Karin schreef:
Jeetje, zo veel nummers om te onthouden... *LOL*

Ik ga straks alle bekenden even een geel kleurtje geven op de startlijst, en de bijschrijvingen erbij schrijven (u-huh Haha!). En roep anders even als je een bruine dravebier met een grote scheve kol voorbij ziet hobbelen met iemand in het blauw erop, want dan zijn wij dat. Haha!

Is goed Ka, mij herken je tenslotte toch inet zomaar he Haha!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:09

YouKnowWho"]
[quote="ArwenLune schreef:
En dan nog de mensen die groomen en/of gewoon aanwezig zijn

Heey collega! Haha! Ik ga met Vippie mee als als groom. Dus nog een bokker meer!

Groetjes, Denise
[/quote]

En natuurlijk lageveld die mij (nr. 24) groomt Schijnheilig

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:26

Wij zijn makkelijk te herkennen: op het wedstrijdterrein aan onze prachtige knalpaarse trailer met (hoe verrassend) "Navy" erop, en tijdens de rit aan het Dravertje (die waarschijnlijk met zo´n 25 km langs draaft, zeker als het de eerste 15 km betreft Lachen ) met het knalblauwe hoofdstel, mijn rijdbroek met "Ruitersport Country Mill" erop, de bidons achterop en mijn startnummer.. Maar tsja.. die weet ik zo gauw niet uit mijn hoofd Lachen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 07:36

Ik ben te herkennen aan mijn vermoeide uiterlijk na de finish, startnr 176, en een paard dat met haar snuit bij de wolken kan...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:59

Nog 2 nachtjes slapen, ze zenuwtjes beginnen al te komen, kan ze het wel aan, kan ik het wel aan, zullen irene en tjo wel klikken, zullen we binnen de tijd binnen komen..... zucht..... stretssss......

Nog steeds herkenbaar aan nationale kleur en afstand als startnummer (37).

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:51

Enne nummer 171 (Ganna) ook op de 81

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:00

wit shabrakje, grijze rijbroek, roze t-shirt, donkerblauw vestje, wit regenjasje, lange blonde vlecht (zowel Woes als ik)....
Woes is dus de Haf met vele vlechtjes....wil geen haren verliezen aan takjes enzo...en zijn super nieuwe blitze renpaardijzers....
En ach jullie zullen me wel verder herkennen aan het feit dat ik de eerste kilometers met man en macht Woes moet gaan inhouden......
Al hoop ik dat hij zo onder de indruk is dat hij zichzelf een beetje rustig houd......

Groetjes en tot overmorgen!!!!!

Angenita en Woestein, startnummer 99

(nog 2 nachtjes slapen....)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:23

Ohja ik ben (misschien met Denies als ze wakker kan worden om die tijd) aanwezig bij de start van de kl3, even de toppers uitzwaaien (Birgitte, Annalynn, Gerritje onze fjordentoppers) en dan opt gemakje startnummer ed halen en Tjootje halen. Ook daar ben ik waarsch al met oranje fleecejack aanwezig en als zodanig herkenbaar. Ohja ik loop ook standaard met digi plaatjes te schieten dus be aware!
Viv

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:38

Nog 2 bokkers aan de start zaterdag:
109 km: nr. 152 en
55 km: nr. 191

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:23

Waar je mij aan kunt herkennen?
Nou ehm... Haha! Zoek het mens met het lelijkste hoofd (geintje Haha! )
Ik rijd op een best wel klein propperig welsh achtig vosje. (zie profiel)
Waarschijnlijk zit ik er heel krom op en ik denk dat ik met mijn roze verkleurd bit-dekje ga rijden. (hijs alweer bijna wit hoor Haha! , en nee, ik vind roze niet mooi maar het is zo'n fijn dekje. Tong uitsteken )
Ik kom met een groene trailer maar waarschijnlijk zijn er wel wat meer. Schijnheilig
Kijk maar eens, ik denk dat we nogal opvallen tussen al die grotere pony's... Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:26

Lepeltje"]
Waar je mij aan kunt herkennen?
Nou ehm... Haha! Zoek het mens met het lelijkste hoofd (geintje Haha! )
[/quote]

Hihii dit wordt een uitdaging......

[quote="Lepeltje schreef:
Ik rijd op een best wel klein propperig welsh achtig vosje. (zie profiel)
Waarschijnlijk zit ik er heel krom op en ik denk dat ik met mijn roze verkleurd bit-dekje ga rijden. (hijs alweer bijna wit hoor Haha! , en nee, ik vind roze niet mooi maar het is zo'n fijn dekje. Tong uitsteken )
Ik kom met een groene trailer maar waarschijnlijk zijn er wel wat meer. Schijnheilig
Kijk maar eens, ik denk dat we nogal opvallen tussen al die grotere pony's... Haha!

Hihi je maakt het wel spannend hoor.......

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:00

hmmm ik rij dus samen met de gene met het lelijkste hoofd ( Knipoog ) dus ben ook makkelijk te herkennen! We komen met ( helaas nog onze oude, de nieuwe komt over een week of 2 binnen ) grijze trailer ( ooit was hij bruin Haha! ) met jaja Kim erop! Ik rij met een donkerblauw dekje , verdere uitrusting nog niet bedacht.

Zenuwachtig ben ik totaal niet, ik hoef ook 'maar' 27 km. respect voor de mensen die 81,109 km doen...pff!