Hihi, ik heb eigenlijk geen idee! Ik weet ook niet of de kantine open is?
Sannnn
Geplaatst: 05-08-10 21:13
Kantine is open! Want ik moet me melden voor half 12 in de kantine om met Gert mee parcours te lopen. Nou ja, laat ik zeggen dat ik hoop dan dat hij open is
Ik weet het niet.. Denk iets van 15 euro? Voor wat ik weet zit hij idd bij ons in de cursus al.
Bedenk met net dat ik mijn rugnummer wel even moet zoeken. Die heb ik niet bij mijn spullen liggen dus die zal ik zo vergeten.
_Noor
Geplaatst: 05-08-10 21:17
Kon het ook niet op de website vinden. Ben van plan om zelf broodjes te smeren (fanatiek hè!), maar wat lekker kouds te drinken zou wel fijn zijn......heb geen zin om op zoek te gaan naar een koelbox eigenlijk
Ow, moet je ook een rugnrhouder mee? Wist ik ook niet
Kantine was vorig jaar gewoon open om drinken en eten te kopen, neem aan dat dat nu ook weer zo is, ga daar maar van uit
Sannnn
Geplaatst: 05-08-10 21:22
Ik kreeg een mail dat we ons om half 12 moesten melden in de kantine zodat we dan de cross konden lopen en gelijk ons startnr zouden krijgen. Dus ging er eigenlijk vanuit dat rugnummerhouder mee moest..
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-10 21:23
Rugnummerhouder moet je idd zelf meenemen Staat op de site. Ik neem een koelbox mee met wat drankjes!
Sannnn
Geplaatst: 05-08-10 21:25
Starttijden zijn trouwens wat veranderd. Zie ineens iemand anders voor me. Moet ook eerder nu..
Haha, ik heet marlolein Mijn tijden zijn niet veranderd!
jipje_niekje
Geplaatst: 05-08-10 21:59
Tijden zijn inderdaad veranderd, kan nu ook niet meer bij Noor aanhaken helaas Wel sta ik er ook voor een 2e keer op, dus Jipje mag ook mee, kan ook hij zich even lekker uitleven
Ik kan niet meer op de site om te checken of mijn tijd is veranderd. Nog meer mensen hier last van? Misschien zijn ze gewoon aan het up-daten, straks nog maar eens checken.
Zeer waarschijnlijk wil iedereen die start wel foto's. Er is een startlijst van Bokkers in het starttijden topic. Hier niet graag afzonderlijke aanmeldingen van iedereen die graag een foto van zichzelf wil hebben.