Maar dat is dan nog 1 in de rij die ik niet inkijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

astridklomp schreef:Wendy als jij de naam BIT hoort denk je dan ook al te weten of je bij de doelgroep hoort? Of de Linda, of de VIVA of de Story, of de Privé. Je moet toch eerst weten waar het blad over gaat voordat je weet of het iets voor jou is? Bv het blad Story, daar weet je waar het over gaat omdat je ondertussen weet wat de naam gekoppeld aan de inhoud betekent.
Maaruh, ik zit pas 20 jaar in het reclamevak dus veel zal ik er wel niet van afweten.....
astridklomp schreef:Wendy als jij de naam BIT hoort denk je dan ook al te weten of je bij de doelgroep hoort? Of de Linda, of de VIVA of de Story, of de Privé. Je moet toch eerst weten waar het blad over gaat voordat je weet of het iets voor jou is? Bv het blad Story, daar weet je waar het over gaat omdat je ondertussen weet wat de naam gekoppeld aan de inhoud betekent.
).Wranglerbutt schreef:... het gros van de westernliefhebbers volgens mij in eerste instantie paardenliefhebber en een beetje paardenliefhebber zal ieder paardengerelateerd magazine op z'n minst nader willen bekijken
Romkabouter schreef:Moontje1991 schreef:De Quarter daar kun je ook niet aan afzien dat het over western gaat
euh
Zelfs ik zag die niet aankomen
Moontje1991 schreef:Bij De Quarter denk in aan Quarter`s dus dan verwacht ik informatie over het ras niet over een bepaalde sport.

*gaat haar vragen het blad weer eens terug te brengen, ze heeft m vast al uit*
), maar nu moet ik zeggen dat ik ook de naam de lading niet vind dekken. Er staan heel veel foto's in van niet-specieke-westernpaarden. Een titel die meer slaat op gehele westerngebeuren zou beter passen vind ik ook bij nader inzien.