Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat was ook zo, ik had er 169
Nu nog even redelijk springen en dan zou ik winstpuntjes hebben, dus hoopte dat paardje lief was voor me 

ik had geen tijdfouten ook. Zag in de uitslagen dat ik 15e was (van 35) en dat als ik foutloos gesprongen had ik 9e was geworden (en dus nog prijs had) Dus we gaan maar eens heeeeeeeel hard oefenen op dat foutloos springen!
tientjeh schreef:even een snel berichtje van mij. Kan nauwelijks zitten, staan of liggen. Eigenlijk niets dus. Gister voor de 1na laatste hindernis tegen een boom gesmakt. Voor dat blok wat er op dat lange pad naar de manege stond, was een paadje naar links. Wat er precies gebeurde weet ik nog steeds niet, maar we hadden net een tandje bij gezet om binnen de tijd te komen toen Uk ineens dus linksaf sloeg. Ik werd gelanceerd en smakte met mijn rechteronderrug tegen de boom. Net onder de bodyprotector. Heb het hele bos doorgegild en om hulp geroepen, omdat ik bijna onzichtbaar tussen de bosjes lag. Paard was gelukkig gevangen en had niets.
Zelf heb ik geen vel meer op mijn rechterarm. Mijn rechterkaak gekneusd. Nieren gekneust en waarschijnlijk een botsplintertje van mijn bekken af. Dus moet rust houden, maar kan op het moment niet veel anders. Hopelijk word het gauw beter en kan ik Neede weer meedoen.
Zo jammer was dat ik na de dressuur 2e stond en springen al foutloos was en de cross tot daartoe ook. Maargoed, dat is het ergste niet. Het paard heeft niets en ikzelf kom er ook wel weer bovenop. ( ook al dacht ik op dat moment dat ik dood ging)

zigoteau schreef:juventus: vindt wel dat jou paard verdacht veel op de onze lijkt.
http://www.foto4u.nl/albums/2009/200909 ... _0111.html
zigoteau schreef:http://www.foto4u.nl/albums/2009/200909 ... _0113.html
Ja gaaf hè .Wat dag je van deze.Heb ik dus al besteld
Beterschap zeg! Heb je nog gezien bij de trailer.

.
). Giga hoefde pas om 15.30 te dressuren (wat een feest!!), dus ik kon 's ochtends wassen en vlechten. Toch bij tijds op pad gegaan, zodat ik nog wat clubgenoten op de foto kon zetten.
) en toen ben ik naar de laatste hindernis gelopen. Bij de start van de cross kon ik toch niet veel zien en bij de finish kon ik de speaker mooi volgen (en foto's van de laatste sprong maken).
), maar dat was daarna over en werd alles lekker gesprongen.