[SGW] SGW Gorssel - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:16

Tientjeh, wat een akelige smak. Ik hoop dat je een beetje voorspeodig herstelt! Sterkte in elk geval!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:43

Toch ook nog maar een verslagje van mij:

Dressuur ging voor ons doen wel redelijk. Ik vond dat 165 punten er wel in zaten :) En dat was ook zo, ik had er 169 :) Nu nog even redelijk springen en dan zou ik winstpuntjes hebben, dus hoopte dat paardje lief was voor me :P

Springen deed ze met inspringen echt supergoed! In de ring ging ze er ff met me vandoor tussen 1 en 2 wat resulteerde in een balkje op 2. Op 5 (ja weer een stijltje...) had ik een pechbalk, maar verder sprong ze echt supergoed! :D

Crossen ging weer als vanouds lekker aanpakken en gaan :D ik had geen tijdfouten ook. Zag in de uitslagen dat ik 15e was (van 35) en dat als ik foutloos gesprongen had ik 9e was geworden (en dus nog prijs had) Dus we gaan maar eens heeeeeeeel hard oefenen op dat foutloos springen! :)

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:46

tientjeh schreef:
even een snel berichtje van mij. Kan nauwelijks zitten, staan of liggen. Eigenlijk niets dus. Gister voor de 1na laatste hindernis tegen een boom gesmakt. Voor dat blok wat er op dat lange pad naar de manege stond, was een paadje naar links. Wat er precies gebeurde weet ik nog steeds niet, maar we hadden net een tandje bij gezet om binnen de tijd te komen toen Uk ineens dus linksaf sloeg. Ik werd gelanceerd en smakte met mijn rechteronderrug tegen de boom. Net onder de bodyprotector. Heb het hele bos doorgegild en om hulp geroepen, omdat ik bijna onzichtbaar tussen de bosjes lag. Paard was gelukkig gevangen en had niets.

Zelf heb ik geen vel meer op mijn rechterarm. Mijn rechterkaak gekneusd. Nieren gekneust en waarschijnlijk een botsplintertje van mijn bekken af. Dus moet rust houden, maar kan op het moment niet veel anders. Hopelijk word het gauw beter en kan ik Neede weer meedoen.

Zo jammer was dat ik na de dressuur 2e stond en springen al foutloos was en de cross tot daartoe ook. Maargoed, dat is het ergste niet. Het paard heeft niets en ikzelf kom er ook wel weer bovenop. ( ook al dacht ik op dat moment dat ik dood ging)

Aiii het viel dus niet allemaal mee..
Ik heb je geholpen toen je viel, was benieuwd hoe het nu met je ging.. maar niet zo lekker dus!
Beterschap!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:52

@ chantal: nee helaas is het nog niet zo fijn. Ik weet ook echt niet meer wat er nu precies gebeurde. Paard sloeg gewoon ineens linksaf. En op dat moment hing ik ook al tegen de boom.

Nog enorm bedankt voor jullie hulp! Was zo bang en dacht echt dat ik alles gebroken had.

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:24

Geen dank, sterkte!!

Ik vond ook nog wat actie fotos
Afbeelding
Afbeelding

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:36

Weet iemand wat er gebeurt met de coupons van de mensen die op de wachtlijst stonden?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:15

Wat een verhalen weer allemaal. Meeste is me Tientjeh bij gebleven. Marloes en ik hebben ons zwaar zitten afvragen waarom je uitgesloten was. Echt zoo balen! Heel veel sterkte met je rug, armen etc.. :(:)

Verder zie ik veeeel mooie foto's. K zal die van mij eens plaatsen.

@ karen: miss even een maitlje sturen of ze um naar je terug willen sturen?

edit:

De rest plaats ik maar niet :o

Afbeelding

Afbeelding

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:42

Mooie foto's allemaal.
Balen van je val Tientjeh. Veel beterschap!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:04

Jeetje tientjeh, dat klinkt helemaal niet lekker! Hoop dat je snel een beetje opknapt!

Verder zie ik echt hele gave foto's voorbijkomen, leuk!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:10

mag ik ook nog ff spammen :D ???
leuk die foto's van iedereen,.. vind ze van foto4u ook mooier dan van leuk op de foto, die zijn erg overbelicht in de waterbak, zonde...

Afbeelding

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:11

ahum kreeg m niet uitgeknipt,.. tssss

zigoteau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:21

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:33

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:49

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:52

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:12

Jeetje Tientjuh. Balen, omdat het verder zo goed ging. Gelukkig dat je paardje niks heeft. Hoop dat het met jou ook gauw beter gaat :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:33

Afbeelding
Eerste sprongen waren spannend :=

Afbeelding
Dat koppie van d'r :+:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:51

Gefeliciteerd magicsanne, netjes hoor!
Gave foto's Renske!
Gefeliciteerd met je fijne rondje Jolien!
Mooie foto's Chantal!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:20

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:28

Tientjeh.. Beterschap en sterkte!

Ik zag je in de kantine zitten, je was zo lijk wit. Je kon gelijk zien dat je een hele smakkerd naar de grond moet hebben gemaakt.
Hopelijk wordt de pijn snel wat minder.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:48

Sjaan, bijgekomen van een druk en spannend weekend? Wat een geregel allemaal he. Bedankt voor de organisatie! Ik heb een fijne wedstrijd gehad. Zoals ik al schreef viel de cross me een beetje tegen, ik hoop dat de crossbouwers er wat mee kunnen voor volgend jaar.
Heb jij toevallig de stijlbeoordeelformulieren thuis? Ik ben wel erg benieuwd naar mijn punten. Kan alle kanten op, ligt er helemaal aan waar ze zaten... :o

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 23:29

Jongens, wat een verhalen weer. Altijd weer leuk om te lezen!
Prijswinnaars: van harte en dat geldt ook voor degenen die lekker gereden hebben zonder prijs :+ .

Tientjeh: dat klinkt akelig zeg!! Gelukkig toch redelijk afgelopen. Beterschap in ieder geval!!

En dan even snel mijn verslag (moet nodig naar bed :Z ). Giga hoefde pas om 15.30 te dressuren (wat een feest!!), dus ik kon 's ochtends wassen en vlechten. Toch bij tijds op pad gegaan, zodat ik nog wat clubgenoten op de foto kon zetten.

De dressuur ging redelijk netjes, het mag wat swingender, maar het ging al lekkerder dan vorige keer, dus tevreden. 207 punten en gedeeld 9e.

Het springen ging ook goed. Hier en daar wat te dicht op de hindernis, maar ze wil zo graag van het hout blijven, dat ze dat steeds weer netjes oplost.

Inmiddels was ik echt vreselijk zenuwachtig voor de cross geworden. Had al die weigerverhalen van zaterdag al op bokt gelezen en Giga is niet zo van de smalletjes, dus ik zag het helemaal niet zitten.
Laurie succes gewenst en wat vage tips als "goed opsluiten en knijpen" gegeven (altijd handig crosstips van een dressuurmuts :D ) en toen ben ik naar de laatste hindernis gelopen. Bij de start van de cross kon ik toch niet veel zien en bij de finish kon ik de speaker mooi volgen (en foto's van de laatste sprong maken).
Terwijl ik daar zat, werd ik steeds zenuwachtiger. Vooral toen er steeds meer berichten van 1 of meerdere weigeringen op hindernis 1 en 2 kwamen.
En daar ging ze dan: goed op 1, goed op 2............... en zo ging het eigenlijk door tot en met de laatste hindernis. Echt super gaaf!!! Giga was als een speer gegaan. Alleen op 1 wat gekeken, maar goed reagerend op Laurie, op 2 trok ze zelf al aan. Op 3 nog terugkomen op de hindernisjury (de hindernissen zijn namelijk niet eng, maar die mensen met oranje hesjes in de bosjes verscholen des te enger }:0 ), maar dat was daarna over en werd alles lekker gesprongen.

Tevreden af gaan zadelen, brokjes gaan voeren en toen op de uitslag wachten. En tataaaa: ze waren 2e geworden!! Met maar 0,4 tijdfout!

We zijn helemaal blij naar huis gereden.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:49

@juventus. Volgens mij hebben wij nog een tijdje gekletst met inspringen. Ik zat op een schimmeltje.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 07:58

@ Sjaan: ik was inderdaad vanaf die plek met een auto naar de kantine gebracht, maar ging van de pijn nog een paar keer 'out'.

Vind trouwens de hulp en alles super geregeld! ( ondanks dat ik het liever anders zag) Maar een super EHBO post en de huisarts was er heel snel. En zoveel behulpzame mensen, namens de vereniging, die alles voor mij wilden doen! En gister kreeg ik gelijk een belletje hoe het met me was namens de vereniging.

Ook de 2 meiden die gelijk na mijn val bij me waren verdienen een pluimpje!
Die hebben ook zo snel gereageerd en mij gerust kunnen stellen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 08:23

Jee tientje... dat moet wel heel hard gegaan zijn zeg! :(:) Wel fijn dat er direct goede hulp beschikbaar was.
Zigoteau: Ik vond het trouwens erg gezellig met jullie!
Sabine: Knap hoor, dat je bent blijven hangen!
Rowo: Ziet er profi uit, zeker als je bedent dat het pas haar eerste cross is!