Ik heb er zin an!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

texelse schreef:Heleen: ik heb de coupons van vorig jaar nog van jou en je man, zal ik die dan maar bewaren tot volgend jaar?
Soms moet je kiezen uit leuke dingen.. 

texelse schreef:http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederla ... _weer.html
voor zaterdag en zondag: in het midden en zuiden van het land wat motregen (en wij zitten in het noorden) en een stevige wind, 5 Bft.
Als dat echt zo ik steek ik de vlag uit!!! Na al die negatieve weersvoorspellingen begin van de week.

). Dan ging ik altijd 20 sec van de optimale tijd aftrekken en dan wist ik dat ik niet eerder binnen mogt komen dan die tijd. Met lopen keek ik dan alvast of ik voor de laatste hindernis ergens een voltes kon rijden bijv. Dat was wel fijn.
. Kijken of ze het spelletje nu vanaf het begin al snapt (toen had ze het door na hindernis 2, en toen ging het als een speer). Als het nu goed gaat, ga ik daarna wel een keer op tijd letten ofzo
.
.
ik had eerst 118 maar is nu veranderd. Die 116 eerst had heeft nu een ander nummer.
) let ik er nog niet heel erg op.
Ik snap dat ding niet en telkens als ik er op lette in de cross zat ik raar met mn tijd. Heb nu WW en Gorssel zonder gereden, en paard is een superpaard! In WW EXACT op de ideale tijd gefinisht volgens kennis die op dat moment bij de finishauto stond en in Gorssel weer goed met de tijd, 0 strafpunten. Ik moedig haar niet aan, zij bepaald ons tempo, ik neem haar terug voor de hindernissen, zeg ga maar tegen haar na de hindernis en ze neemt het juiste tempo weer aan. Straks als ik overga naar de M zal ik in het begin wel te langzaam zijn, want tempo gaat dan weer wat omhoog natuurlijk. Maar dat neem ik voor lief, eerst vertrouwen krijgen in de nieuwe enge hindernissen en daarna kom ik (zoals nu) vanzelf weer op het goede tempo terecht!