Zomer-endurance in Soest!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:35

Leuk leuk, wij staan ook weer op de foto!
Vond het toch nog wel een zware rit, heb 'm vorig jaar ook gereden maar dacht toch dat het wel meeviel. Mijn paard had wat moeite met de plassen op het ruiterpad........erg leuk als ze opeens een onverwachte noodsprong maakt omdat mevrouw geen natte voeten wil krijgen.... }>

Blijft een mooie omgeving om in te rijden, alleen de smalle baggerpaadjes waar we struikelend doorheen klauterde hadden van mij echt niet gehoeven. :o
Ook wij waren 1,5 km voor de finisch gestrand met een stuk of 10 ruiters....sta je daar "uhhhhh en nu??" :P Gelukkig toch nog gevonden en met een snelheid van 10,98 toch nog 10e en 11e geworden. Voor mijn gevoel (en ook die van m'n paard want die was op het laatst niet meer voorruit te branden....)kon het echt niet harder en we hebben toch echt wel aardig door gereden.

A0000

Re: Zomer-endurance in Soest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:56

Mijn foto's staan ook online. Ik zat op de post bij het hek van de Vlasakkers (waar je vlak na de start en vlak voor de finish langs kwam), samen met WendyBZ die ook heel veel foto's gemaakt heeft.
Mijn foto's staan hier: http://picasaweb.google.nl/marrondas/EnduranceSoest#
Als je een origineel wilt hebben kun je me even een PB'tje sturen!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:41

rommie schreef:
Mijn foto's staan ook online. Ik zat op de post bij het hek van de Vlasakkers (waar je vlak na de start en vlak voor de finish langs kwam), samen met WendyBZ die ook heel veel foto's gemaakt heeft.
Mijn foto's staan hier: http://picasaweb.google.nl/marrondas/EnduranceSoest#
Als je een origineel wilt hebben kun je me even een PB'tje sturen!

Kleine toevoeging; voor een grotere foto kun je ook op het vergrootglas klikken (rechts boven de foto). Als je per se een foto zonder mijn naam wilt kan dat natuurlijk, maar hou er rekening mee dat het rondmailen nogal een klus is. Je bespaart me dus een hoop werk als je foto's opslaat van Picasa ;)

Sash

Re: Zomer-endurance in Soest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:12