Ginkelse heide, Otterloo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_bobar

Re: Ginkelse heide, Otterloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:20

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:50

Goeiemorgen!

Volgens mij heb ik de meeste spierpijn vanmorgen pffffffff, mijn kuiten zeg van zaterdag hahahaha, voel me echt een kruk,....
Moet ik vanmiddag ook nog een presentatie geven, dat wordt wat, sta je voor de klas als oma hahahaha

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:38

Suzan_bobar schreef:
Goeiemorgen!

Volgens mij heb ik de meeste spierpijn vanmorgen pffffffff, mijn kuiten zeg van zaterdag hahahaha, voel me echt een kruk,....
Moet ik vanmiddag ook nog een presentatie geven, dat wordt wat, sta je voor de klas als oma hahahaha

:D Haha, ik had het zaterdag al moeilijk na het rijden, ik was echt een wrak. Last van m'n rug, schouders, kuiten.....pfff ik word echt oud. Na een massage van manlief ging het gister al weer wat beter, heb nu weinig last meer.
Het lopen van de trailer naar het keuringsterrein was in ieder geval beregoed voor de conditie :o

Hier even een fototje van m'n fotogenieke paard:
Afbeelding

Ingerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:01

mijn rug pijn is nu al bijna over gelukkig
dinsdag had me pony even zin om een gigantische bok te geven
zo dat mijn spieren in mij rug helemaal pijn deden
en zaterdag vond ze het weer zo grappig om te doen (ze was iets te blij toen) dus weer super veel last _-:(

Sjolvir

Re: Ginkelse heide, Otterloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:25

Ha, gelukkig, ben ik niet het enige wrak hier!
Voel me weer helemaal thuis!
Pony voelt zich volgens mij nog steeds top fit, ik kon er gisteren met moeite op en af klauteren en zo groot is ze niet!

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 14:43

ik heb gelukkig nergens last van gehad aan spierpijn, en knollie lief ook niet *\o/*

Mijn paard was ook al aardig fotogeniek bezig!
Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:43

Ginkelse Heide was echt een topritje!!! Wat leuk om de foto's te zien, de meesten komen me wel bekend voor! :D Misschien hebben jullie ons ook gezien, dit waren wij:

Afbeelding

En een fotootje van Ryv en mij
Afbeelding

Echt top dat fotograaf Jan er onderweg stond! +:)+ Hier nog een kort verslagje van ons:
Vandaag was onze derde wedstrijd van het seizoen, dit was ook onze tweede wedstrijd samen met onze wedstrijdmaatjes. Nadat we ons op het terrein hadden aangemeld en de voorbespreking hadden bijgewoond, mochten we naar de voorkeuring. Dit doorstond Ryvon glansrijk met een hf van 36 en een vette A voor de locomotie! Na 17 km kwamen we aan bij de p/a, waar Ryvon een hf van 48 had. Nadat we gefinished waren, had Ryvon een hf van 56, voor het mooie eigenlijk net te hoog. Ryvon dronk en at wat en we gingen naar de nakeuring. Daar had ze een hf van 40 en wederom een dikke A voor de locomotie! Ik heb een zeer fijne rit gereden in een prachtige omgeving! Ryvon was gedurende de rit soepel door haar hele lichaam en kwam goed fit over de finish. Uiteindelijk zijn we 12de geworden met een gemiddelde snelheid van 11.264 km/uur.
Ook wij waren trouwens even verkeerd gereden, maar dat was niet te wijten aan de organisatie... :o

Ik ben zo trots op dit kleine paardje! Vorig jaar kampte ze nog met ernstige spierbevangenheid.