en als er wat over blijft dan neemt hij ze maar weer terug , toch............
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XoNo schreef:Witte Paint wassen en aardig wat water? Waar haal je dat vandaan? O:)
En omdat ik haar zondag dus écht showklaar ga maken (dat wilde jullie toch zien
) heb ik dus flink wat water nodig.
Ik ga uiteraard om van jou en anderen te leren en zodat ik nog wat tips kan krijgen bij het toiletteren van Bud, maar verder grijp ik vooral deze kans om een keer een stukje met de trailer te rijden en kijken hoe hij zich gedraagt op vreemd terrein (ik hoop beter
want hij heeft zijn pruik weer op sinds gisteren
).
. Ik ga nu ook telkens een stukje rijden met JoJo en ze gaat super op de trailer, inderdaad een lekkere volle hooizak....... Okay dus vanaf 10.00 komen jullie
, ik heb er echt zin in , nou als jullie nog wat willen weten ik ga vanavond naar Jos om alles doorte spreken, dus zijn er nog vragen............... charene schreef:Lijst :
Francis met Dot
vriendin met quartermerrie
Vera met De Digger
Xono met de welbekende Buddy
Ikke met JoJo
zonder paard:
Henriette
Ria
groompje Jennefer
Flying H
Sammy jo
Dan een paar meiden van wennekers die ook heel graag mee willen doen:
Manon met veulen
Mascha met veulen of arabier
Sil met quartermerrie
en ik denk nog een paar kijkers![]()
volgens mij is de lijst zo compleet anders hoor ik het wel
. Ik wil ook wel koffie meenemen , ik heb alleen een Senseo koffie ap. en dat gaat dus niet lukken
. En om 12.00 gaat de kantine echt open, ik neem gewoon lekkere koekjes mee en limonade met bekers. We mogen elke bak gebruiken binnen of buiten, de muntjes van het solarium kosten 2 euro 50 voor ik geloof een half uur (als je dit wil proberen stuur dan even een pbtje dan bestel ik ze), en het warme water werkt met 50 euro cent. Nou ik hoop dat jullie morgen allemaal komen want ik heb er echt heel veel zin in en de meiden van wennekers zijn ook heel enthousiast. Groetjes Charita
Ik heb geen warm water nog hoor, ik was hem nog liever niet.
Geweeeeeeeldig!
)...kunnen we mooie 'voor/na'-foto's maken!
, en dat voor 7 en 8 jarige
) net naar bed geslingerd.
, stond vanmiddag het huis van de buren in de fik (echt waar) en ik moest vanavond uit eten (zielig he). Maar ik heb koekjes , snoepjes en limonade en bekertjes en een hoop zin....... Nou mijn paardje heeft vandaag haar hoofdje gestoten dus ze mist morgen een stukje haar
(van die bekertjes vruchtenyoghurt ofzo
)
) dus ze is goéd vies! Leuk voor 'voor/na' foto's