FlyingHigh schreef:Francis..........ik neem ook geen paard mee, ben dus ook op zoek naar een leenpaard voor het kamp,
Dusssss.............wie?????
Ik neem ze allebei mee, dus ik heb wel een paard 'over'. Maar of je dat 'rijdbaar' wilt noemen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss"]
[quote="FlyingHigh schreef:Francis..........ik neem ook geen paard mee, ben dus ook op zoek naar een leenpaard voor het kamp,
Dusssss.............wie?????

}>
Sugarmiss"]
[quote="vera schreef:Ik dacht dat ik je draakje mocht uitproberen???? Had er helemaal op gerekend}>
, maar jullie zullen wel moeten afwisselen want 2 tegelijk wordt denk ik wel een probleem 
Ik zoek liever een JanDoedel, ben als de dood dat ik alleen maar aan het zandhappen ben anders, whoehahahahhaa....voor mij geen draakjes op ponykamp!!!
) merk ik er zelf niets van, ihihhiiii. Met dat rijden valt het echt wel mee hoor, ik pak de duivels en de engeltjes allemaal met veel plezier.....zolang ze niet steigeren, kan een paard veel streken uithalen voor ie mij eraf heeft.....bij steigeren stapt ik namelijk zelf al af,
!!